Prima deal!
De chrono tov de Bb.
Prima deal!
De chrono tov de Bb.
Het verhaal is als volgt.
Over de jaren veel vintage horloges geflippert en uiteindelijk zelf een mooie verzameling opgebouwd.
Te veel exemplaren worden te weinig gedragen en dat zit me al langer niet lekker. Verder wil ik graag naar minder maar wel ‘mooiere’ exemplaren.
De smiley kwam ooit op mijn pad en omdat het de eerste Tudor van een nieuwe generatie was, vond ik het een mooie zet. Mijn eerste Tudor en inderdaad graag gedragen.
Recent een Speedy verkocht (ja die met de serviceplaat) via Marktplaats aan een oude sympathieke Rotterdammer.
En de smiley, ja, die mocht ook weg, minder is meer.
Maar ja, een Tudor hoort erbij. Toen ik de reversed panda in het blauw zag staan, was dat een kans voor een ruil.
Geen uitbreiding van de verzameling, wel kwaliteit, mogelijk een leuke ontmoeting, weer een belangrijk model (volgens mij dan), Tudor blijft onderdeel van de verzameling en een herinvestering van wat Speedy opbrengst. Van chrono naar chrono, via een omweg. 2 exemplaren eruit, eentje erin. Alles houden wil ik dus niet, de weg naar minder bevalt.
@MisterD is duidelijk een Tudor liefhebber en hij was wel in voor een ruil. Leuke ontmoeting, mooie upgrade en zo geschiedde.
Tot zover mijn brainfarts
Edit; de riveted links zijn minder mijn ding en eigenlijk hou ik van no-dates, maar de reverse panda dial is echt gaaf
Edit 2; en de tachymeterring ban de chrono is net wat eleganter dan de duikring van de smiley, zo vind ik nu.
Hij is mooi Dave.
Gefeliciteerd erg mooie hello
goodbye mag er overigens ook wezen
Thanks, de smiley blijft een nieuwe klassieker inderdaad