NA: Helm Vanuatu

cool :sunglasses:

Dat valt reuze mee! :thumbsup:

Veel plezier met dit mooie horloge!

Op de officiƫle site: http://helmwatches.com Nergens anders verkrijgbaar. Wordt via DHL uit HongKong verzonden.

En een lume shotje:

4 likes

Mooi!

Zeker met de stalen band!

Mocht je hem ooit zat zijnā€¦ :wink:

Zal aan je denken, Richard :wink:

1 like

Mooi!
DHL heeft gisteren geprobeerd die van mij af te leveren, maar was helaas niet thuis.
Aan het eind van de dag tref ik ze hopelijk en kan ik hem ook proberen.
Kan nu helemaal niet meer wachten.

You wonā€™t be disappointed!

En binnen. Ben er heel blij mee. Was beetje bang voor de grote op mijn niet al te dikke polsen, maar gaat prima ( op foto lijkt hij groter dan hij valt)
En spijt dat ik niet voor de zwart oranje NATO heb gekozen. Heb de zwarte staat ook mooi, maar die oranje is wel erg gaaf. Nog eentje halen dus

2 likes

En de tweede Vanuatu op het forum! Valt idd reuze mee de grootte. Ben stiekem ook wel blij met die zwart oranje Nato, ondanks de PVD hardware (brushed was op mijn koopmoment ausverkauft). Maakt het lekker pittig.

Maar je hebt toch voor het canvas bandje gekozen of is dat van een ander merk?

Erg mooie klok.
Benieuwd of er meer hfā€™ers volgen.
Ik heb hem voorzichtig op mijn wish list gezet :slight_smile:

Ik heb canvas in het grijs en een bruine leren band mee besteld. Heb nu de canvas er even op.

Ook leuk: in 4 dagen loopt ie 1,5 seconde vĆ³Ć³r. Daā€™s toch wel heel leuk :grin:

3 likes

Ga die van mij heel snel in pre order zetten, word volgend jaar mei geleverdā€¦ Even geduld dus, las net alleen iets over invoer rechten, dat deel vond ik niet op de site, is dat standaard rond de 50 euro of kan dat nog hoger uitvallen?

Was ong. 50e indd

1 like

Ze zijn zeker mooi !

1 like