NA : Hentschel meister edition.

Heel mooi!!! Veel draagplezier.

1 like

Erg mooi horloge! Veel genieten en draagtijd gewenst.

1 like

Het is natuurlijk een beetje onzin om een maximale diameter voor een dresswatch aan te geven, uiteindelijk gaat het om de verhouding t.o.v. je pols in mijn beleving, en dan zou vb 39 mm prima kunnen.
Desalniettemin is dit een heel mooi horloge, van harte!
Ik ga het merk eens bekijken. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met dit werkelijk schitterend horloge. Zoveel prachtige details!
Ik hoop dat deze NA mag bijdragen aan het vinden van een rustige gemoedstoestand de komende weken.

1 like

Ronduit schitterend! Echt heel erg fraai. Gefeliciteerd!

1 like

Bijzonder fraai horloge👌. Afgelopen jaar stond Hentchel op de Watchtime in Düsseldorf. Daar lagen nog enkele prachtige, ik mag wel zeggen kunstwerkjes van Hentchel. Daar toen ook nog even gesproken met dhr. Hentchel. Mooie ervaring.

1 like

ahhh super mooi horloge! Ook echt even wat anders, en leuk ook zo lekker limited! Welke kleur heeft de dial? Lijkt soms wel een beetje groen ook?

(enne… vanzelfsprekend vind ik je opmerking over hoe groot een dress watch moet zijn vermoeiend! Even goede vrienden hoor en doet niks af aan dit prachtige horloge. Maar wel vermoeiend :smiley: )

1 like

Werkelijk prachtig! Gefeliciteerd met je aanwinst geniet ervan😀

1 like

Donkergrijs/Anthracite dial met heel fijne grain.

1 like

Alle 7 vinkjes, zelfs nr 8.
Mooi dat dit geheel jouw smaak is.
Top !

1 like

Nice! Geeft een mooi effect. Op sommige pics zelfs beetje groen. Geniet er lekker van!

1 like

Alle reacties worden zeer gewaardeerd!

10 likes

Wunderbar! Echt een hele mooie dresser. Veel geluk en plezier ermee.

1 like

Ik lust hem wel.
Veel draaggenot op weg naar betere tijden…

1 like

Een betoverend horloge. Ik kan me voorstellen dat je hier veel plezier aan gaat beleven.

1 like

Ik ben niet zo van de dress watches. Maar hier kan ik wel van genieten. Heel veel succes met je situatie. Tijd heelt alle wonden zullen we maar zeggen.

1 like

En bij deze te koop?

1 like

Dat vroeg ik me nou ook af.

Wat is er in godesnaam gebeurd? Ik vraag dit uit oprechte interesse, want ik kan me niet voorstellen dat deze aankoop over één nacht ijs is gegaan, dus waarom draag je 'm niet joh? Misschien ligt hier een les in besloten.

3 likes

Ik ben niet de enige die het zich afvroeg :thinking:

2 likes

:cry:

1 like