mooi mooi! De twee mooiste Tudors.
Helaas is de rest van de horloges alweer vertrokken hoor , heb zelf nooit meer dan 2 tot 3 horloges maximaal .
Probeer dus juist altijd een upgrade te doen als er weer iets verkocht is .
Hahaha ja ik ben niet echt een verzamelaar 2 is genoeg voor mij . Nu dus dit duo en dat lukt prima met werk en vrije tijd
Alleen nu het volgende dilemma welk horloge gaat mee naar Griekenland volgende week .
Er gaat er maar 1 mee

Haha ja plek zat , maar het potje is leeg
Nice!! mooie aanwinst Dan!
Erg mooi duo! Gefeliciteerd en geniet ervan
Setje compleet, Tudor is een geweldig merk, grote blij
Super veel plezier hiervan!
Zekers
Prachtige horloges!
Prachtig duo zo, Dan! Mooi dat je de trekker hebt overgehaald voor de BB36, daar ga je geen spijt van krijgen! Prima in roulatie te dragen met de BB58.
Nice combo
Ik zou de duiker meenemen!
Tja strikt genomen is de BB36 het meest veelzijdig.
Kan netjes onder een overhemd, is zelfs nog dunner dan de 58 . Is een echte sports-watch 15 atm. dus ook prima voor alle watersporten op echt duiken na.
Maar aangezien dit een vakantie gaat worden met flip flops en een T-shirt kan de '58 natuurlijk prima
Hahaha ,zeker
Ik vind dit zo fantastisch mooi!
Wat een pracht horloge .
Als ik deze had gekend alvorens ik de Explorer binnen harkte… ja dan had ik deze Tudor gekocht, schitterend .
De Explorer was en is altijd mijn gral #1 geweest. Maar nu ik deze set zo samen heb weet ik niet of ik deze twee zou inleveren voor een Explorer
Dan ook nog maar een goed gelukte foto van vanmiddag

Nice
gefeliciteerd
Niet doen!
Deze combi is echt HEEL machtig.
Jaja . De Explorer heeft iets, doet iets, is zo focking mooi.
Maar als ik dan jou NA en de combi zo voorbij zie komen dan serieus waar bekruipt mij de gedachten dat jij hier een winnend team hebt en de Explorer het onderspit delft .