Prachtig!nu kan het houthakken pas echt beginnen
Holy guacamole dit is echt een prachtig exemplaar en dito cadeau. Je zou kunnen stellen dat dit een horloge is voor het leven. Geniet ervan!
Pffff lelijke bling bling horloge en zeer vervelende vrouw zo te horen. Heb met je te doen…
Jaloerse modus uit: wat een knaller. Ben ook alijd gek geweest van de navitimer, maar beetje te groot voor mijn pols. Dit is echt wel het mooiste exemplaar dat ik gezien heb. End game watch…
En eens zo leuk dat het als cadeau van je vrouw komt.
Geniet ervan en watch the landing wanneer je terug op de begane grond komt.
Wat een schitterend sieraad😍! Dat wordt veel naar kijken en weinig de tijd aflezen😊
Wauw, mijn echtgenote zou er nog niet eens aan denken om een catalogus voor mij op te pikken terwijl ze bij de dealer is.
Ik zou al superblij zijn met die kist, laat staan met het hele pakket.
Koesteren die juweeltjes (dit slaat ook op je dame).
Wat een prachthorloge! Absoluut geen straf on te dragen
Zeker een holy grail ik snap dat je van slag af bent als je deze cadeau krijgt. Gefeliciteerd met dit prachtige horloge🍾
Die had ik gelezen
Inderdaad schitterend.
wow mooi, lieve vrouw hoor.
Tsja, jij zult vanavond heel erg je best moeten doen
Gefeliciteerd! Da’s beter! Maar wat ga je doen, nu je deze hebt? HF-account opheffen en andere hobby zoeken?
Mooi ding!
Wristshot!!! Nu!!! (aub)
kan je post maar 1x likken …
Heel mooi !!!
Man staat met vrouw voor de etalage van de juwelier. Man is helemaal weg van een horloge van het merk *********. Zegt de vrouw : vind je hem helemaal het einde. Ja, zegt de man. Mooi, zegt de vrouw, dan gaan we morgen nog een keer kijken.
Mooi cadeau heb je gekregen, veel plezier ervan.
Bb
Ik ben er stil van…