NA IA G-Shock GMW-B5000GD-1ER

Perfecte aankoop :ok_hand::ok_hand:

1 like

Sommige impulsen pakken goed uit zo te zien. :+1:

1 like

Ben verrast door het draagcomfort en zit er al vaak met een schuin oog naar te staren als ik hem zie. De gouden en silveren is me ff te bling bling…

1 like

Deze is meer stealthy, maar moet zeggen dat de zilveren ook niet mis is. De gouden is inderdaad te blingy wat mij betreft.

1 like

Mooie aankoop!

1 like

De zilveren is inderdaad een G-Shock die min of meer een dreswatch is voor G-Shock gebruik veel te weinig krasvast.:sob:

2 likes

Stoer horloge, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Nice!

Veel plezier er mee.
Kan mij voorstellen dat deze beter dagelijks te dragen is dan de zilveren of gouden.

1 like

Heel mooi, geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Thanks allemaal :smiley::+1:

Congrats !

Het is de mooiste uit de reeks vind ik.

Nou nou, niet te mooi maken dan het is he :wink:

Heb de mijne mooi naar een positief gemod :yum:

Ben zelf superpositief, vergeleken met mijn 5610 negative is dit superhelder :smiley:
Maar heb je fotootje?

Dat klopt. De STN display is een stuk beter dan de normale versies :slight_smile:

Ik heb de display van de B5600 gemod en in de B5000 gezet.
Dus de STN display zit nu in de B5600 :slight_smile:

1 like

Ik heb weleens een filmpje gezien dat ze een of ander folietje in een G-shock een kwartslag draaiden, en dan werd positive display, negative display.

In hoeverre dat met alle G-Shocks mogelijk is, geen idee.

Yep. Het is gewoon een polarisatie filter wat men gebruikt op deze displays.
Zonder de filter zie je niks. Met filter, naargelang de hoek, heb je een positief of negatief display.

2 likes

Wie durft? :grin:

2 likes

Dat dus :point_up_2:

Ik vond het er wel link uitzien in dat filmpje, zou er zelf niet aan beginnen.
#noballsofsteel

1 like

Ja het engst is om de filter die er op zit eraf te peuteren met een mesje.
De kans dat de display barst is aanwezig.
Vandaar ook dat ik niet de STN display / module heb gebruikt, maar de module van de B5600. Als die kapot gaat, nou ja dikke pech. Maar een keer opnieuw kopen voor 100 Euro. De B500 is zoveel duurder, dat durfde ik niet aan :grin:

ik heb heeeeel lang getwijfeld, maar het viel uiteindelijk reuze mee.

1 like

Hmm heb deze nog liggen, als ik hem nou is omruil met de nog oudere 5600 van m’n zoon kan ik het misschien wel eens proberen. Dat natuurlijk wel ff een kek kleurtje folie bestellen bij ome ali he :laughing:

1 like