@Capibara, ik moet wel toegeven dat ik die bezel van de GS GMT ook geweldig vind.
Power reservere van de plaat weg, datum eraf en oeff.
@Capibara, ik moet wel toegeven dat ik die bezel van de GS GMT ook geweldig vind.
Power reservere van de plaat weg, datum eraf en oeff.
Ieder zijn smaak. Wat ik niet helemaal begrijp is dat je een drukke duiker van Seiko vergelijkt met een veel klassieker model van Rolex.
Die drukke duikers van GS zijn i.m.h.o. al niet echt mooi, en al helemaal niet met zo’n Spring-drive power reserve meter op de plaat. Het zijn juist de klassieke modellen van GS die echt fantastisch zijn (HF staat er vol mee).
Probeer maar eens te kiezen tussen een MT Iwate GS automaat en zo’n explorer
Veel plezier ermee!
Gorgeous! Van harte en veel (draag)plezier ervan gewenst!
dan wel inderdaad.
Man man man…
En die rode wijzer + Grand Seiko. Kroontje er op en klaar.
De datum had van mij ook achterwege mogen blijven, maar het spring drive wijzertje hoort er gewoon bij.
Die Saffieren bezel lijkt mij inderdaad ook schitterend, maar het aanbod van deze Grand Seiko’s is zeer klein. En dit exemplaar met gouden indexen en wijzers is nog eens bijna 1000 euro duurder dan de niet-limited editie.
Maar voor een beetje fotograaf moeten hier hele mooie plaatjes mee te maken zijn.
Dan houd ik het wel bij m’n Roamer. Met eveneens redelijk ‘rustige’ wijzerplaat.
Ik zie zo’n waarschijnlijk minstens tienvoudige prijs van een Rolex of GS er niet aan af. Maar daar ben ik dan te weinig liefhebber voor…?
Explorer, heel de dag, iedere dag
Hey Boss Hogg, gefeliciteerd man
Zo zie je maar weer. Er wordt veel geoordeeld op basis van plaatjes, maar als je iets in handen heb, zie je pas echt of het je pakt.
De Explorer is fantastisch. Veelzijdig. Wat mij betreft de mooiste Rolex. Veel plezier ermee!
Lekker hoor! De juiste keus! (Ligt het nou aan mij of begint de Explorer 1 aan populariteit te winnen hier op HF?)
Als je in de buurt woont mag je ze gerust eens komen vergelijken.
Nog niet zo lang geleden dacht ik er ook zo over, maar toch. Het kroontje doet toch wel iets.
Verder is een Explorer zeker geen in het oog springend model, maar hoe alles is afgewerkt maakt toch wel het verschil.
Dat er een groot bedrag puur voor het merkje wordt betaald? I know it, en het boeit me niet. Dat ik de mogelijkheid had om een in mijn ogen mooie Rolex te kopen makes my day. Vandaag en morgen ga ik hier ontzettend van genieten.
Daarna gaat hij af om er 's avonds even naar te kijken voor een paar weken omdat ik vandaag weer een nieuwe opdracht heb aangenomen terwijl ik eigenlijk een week of 3 vrij vakantie had willen houden.
Dat deed ts toch niet? Hij gaf alleen aan dat hij al veel drukke horloges had net zoals de GMT gs. Dus vandaar dat hij afwijkt. ️:slight_smile:
De GMT is trouwens wel heel mooi.
Nee hoor. Ik wil geen Rolex.
Knap horloge die Explorer en een fijne diameter. Gefeliciteerd en geniet ervan!
Wel 100% mee eens!
Gaat bij mij niet werken; ben er te non-alcoholisch-nuchter voor…
Misschien heb ik het niet helemaal goed gelezen
Ik dacht dat de GMT eerst kandidaat was en toen uiteindelijk in de vergelijking het had “verloren” van de Explorer. Mijn gevoel was dat je dan misschien beter een wat klassiekere GS had kunnen meenemen in het voortraject als je zo’n explorer mooi vindt. WTF. Ik zie alleen maar mooie foto’s in dit topic