NA, ik ga houthakken en dus nieuwe BREITLING.

Een mooi stuk dat zeker, ik was echter verrast om te lezen dat hij van kunstof gemaakt is. Ik ben erg benieuwd of dit hoogwaardig aanvoelt en vooral ook hoe krasbestendig dit is aangezien polijsten onmogelijk is lijkt me?

Nietemin, mooi stuk!

1 like

In eerste instantie heb je een super licht plastic ding in je hand…
Doe je een snel rondje bekijken en voelen veranderd dat meteen.
Je voelt en ziet dat het een hoogwaardig materiaal is en aan de afwerking van de kast kan je niet anders dan opmerken dat ze er serieus moeite voor hebben gedaan… klasse met andere woorden.

Krassen, geen idee. Het schijnt flink krasbestendig te zijn maar ik vind dat zelf niet belangrijk.
Ik zet hem echt in tijdens arbeid of lompe activiteiten en ik kan niet anders zeggen dat je dan echt de kracht van dit horloge op doet merken.
Hij is hier echt voor gemaakt.

Wat een schot in de roos van Breitling.
Goed over nagedacht met als resultaat een serieus goede toolwatch.

In volle actie wederom

Als je een serieuze toolwatch zoekt die je graag omslingeren doet tijdens fysieke activiteiten dan moet je echt hierna gaan kijken.
Zorgenloos een echt horloge om de pols.

6 likes

Nu nog in 40mm!!!

2 likes

1 like

haha :smiley:

leuk man, je maakt iedereen wel enthousiast zo :slight_smile: Leuk dat je er zo blij mee bent, zou hoort het met een nieuw horloge!

super leuk horloge ook, ik denk als er een mechanisch uurwerk in zat dat ik serieus zou overwegen…

Geniet er lekker van, bij het hakken maar ook bij het niet hakken :slight_smile:

1 like

Moet ook !
Dit is zo een horloge die je moet voelen en beleven.
Ik probeer dat gevoel en die beleving een beetje over te brengen…

Dank!

1 like

Top! Ik ga je bellen mocht ik wat te hakken hebben :slight_smile:

1 like

0900mozaiek

1 like

haha :slight_smile:

1 like

Ik denk dat ze met dit model gestopt zijn.
Het zal dus zijn wat er nog op stock ligt, wat je van iemand overkoopt, of niets.

Die schokken voor een automaat zijn toch riskant hoor…
Zou niet de eerste zijn die tijdens tennis of golf zijn automaat omzeep helpt.
Onlangs nog een filmpje op yt van crmjewellers, hij had zijn RM om tijdens golf en binnenwerk was gesloopt…

Houthakken doe ik met 1 hand! Snap je punt.

2 likes