Mooi hoor
Haha ja dat hebben we allemaal. Toch een beetje te veel tijd over om na te denken over wat de volgende aankoop wordt
Ruim 13 jaar geleden gepast en nog steeds niet vergeten: supermooi om de pols.
Een topdesign:reminder_ribbon:
De drie subdials liggen op verschillende dieptes, geeft een erg cool effect. Wijzerplaten maken kan je wel aan breguet overlaten!
Of wat de volgende ballon wordt in jouw geval!
Dankzij KBKracing komt daar nu wellicht verandering in😁.
Ik heb zojuist in ieder geval mijn wensenlijst even opnieuw ingevuld.
Raad maar welke er bij is gekomen en welke positie die meteen met stip heeft gekregen
Ik heb deze meerdere keren serieus overwogen en één keer op het punt gestaan om hem aan te schaffen. Ik vind het in de hand een prachtig horloge, maar om de pols is het hem niet voor mij. Door mijn kleine polsen vormt de band helaas niet mooi mee, die is best stug namelijk. Als je hem kan hebben echter echt fantastisch! Geniet van de voorpret!
Cool ding. En chapeau voor de keuze.
Thnx allen voor de toffe berichten… Ja ik ben van plan op termijn mijn “collectie” wat te diversifieren en minder “mainstream” modellen erin stoppen
Dat sowieso!
Fijne chronograaf, met Type 20 roots, en een mooi uurwerk
Ik vind em mooier dan de XX, hoewel ik de fans hierin begrijp… (en mooier dan de huidige XXI)
Gefeliciteerd, mooi horloge en mooi merk.
Brice Goulard schreef over het nieuwe model 3817 op Monochrome en vindt dit nieuwe model een grote stap voorwaarts. Ik denk dat jij een punt hebt dat de 3810 al super mooi is. Hij vond de lederen band aansluiting niet zo mooi, ik vind dat prachtig. De Girard Perregaux modelen in de jaren 90 hadden dit ook al toegepast en om mijn pols vond ik het de bom.
Thnx
Beter foto van het net geplukt. Ik had ooit een IWC pilot chrono le petit prince, maar deze plaat is toch een stapje verder.
Gaaf hoor de IWC pilot chrono.
Ik schreef in een ander draadje gisteren al dat een kennis van mij zo’n IWC pilot chrono heeft. Als ik een uur met hem optrek dan kijk ik 55 minuten naar zijn pols🤪
Verder vind ik een donkere datumschijf wel mooier.
Mijn Hamilton Maestro heeft een witte datum schijf en zwarte dial. Als ik een zwarte ga vinden plaats ik die er in!
Heel erg mooi!Gefeliciteerd ermee.
Prachtig!
Daar worden we blij van. En wat een super scherpe foto.
Heel veel plezier ermee!