Ik zeg PO 39.5mm blauw
Goed here we go!
Vandaag bij Crownguard mijn nieuwste aanwinst opgehaald. Stukkie rijden maar dan het je ook wat @Crownguard Weer top geholpen waarvoor dank! Hij had dit horloge binnen een week in huis. Ik heb deze Omega al eerder gehad in een andere uitvoering. Verkocht om een Datejust 2 te kopen die eigenlijk al vrij snel weg was om vooral economische redenen. Dat hij niet zo lekker droeg was secundairā¦De Omega heb ik weg gedaan om een jeuk te krabben maar nu weet ik zeker dat hij gewoon bij me hoort! Leuk om jullie reacties te lezen maar geen van jullie heeft het geraden (of ik heb eroverheen gelezen)
Komt ie!!!
Ps. Die doos is zoān verademing t.o.v die oude rode!
Ik zal van de week wat betere fotoās maken! Voor nu vooral genieten dat ie weer terug is!!
Ik moest het in tegenstelling tot normaliter nu zelf makenā:wink: Ik ben normaal binnen 5-7 klaar
Was ook een kandidaat!
Mooie aanwinst, gefeliciteerd!!!
Heel mooi horloge. Geniet ervan!
Heel mooi!
Proficiat !
De mooiste Aqua Terra kleur
Proficiat, prachtige aanwinst.
Mooie klok! Enjoy!
ooow alleen maar een aqua terra ik dacht hij trekt er dikke SMPO uitā¦

gaaf ding hoor, mooie doos krijg je er trouwens bij, is dat standaard? Ik zie ook weleens die rode leren kistjes waar je dan een seamaster 300m bij krijgt.
Prachtig! Veel draagplezier. Ik heb zelf de 38,5 mm in het blauw met datumvenster. Je hebt echt een topklok in huis gehaald!
Chalky White Wat was dat een gave serie!
Youbet!
Gefeliciteerd met deze gave TOPKLOK!
Geniet ervan met volle teugen.
Prachtige klok. Een van de mooiere van de laatste jaren als je het mij vraagt.
Hele mooie zeg. Veel plezier ermee.
Mooišā¦veel plezier ermee!