NA It is boring… but brilliant

Niks saai, gewoon volmaakte eenvoud en eenvoud siert de mens :ok_hand:t2:

Wauw. Prachtig horloge en zeker niet saai.
Ik houd van Japanse minimalistische vormgeving waar een perfecte afwerking vanaf straalt. En zoals bij veel horloges zit de echte schoonheid vaak in het uurwerk. Dat zit bij GS in ieder geval goed. Ook al ben ik zelf meer van de mechanische versies.

Hier is ie ondertussen ook gearriveerd:

10 likes

Prachtige GS, goede keuze.
Maar ik las laatst van een HF’er die een erfstukhorloge deelt met zijn broer. Ieder een paar maanden per jaar.
Misschien ook nog een idee.
Nadeel is dat je dan nog een GS erbij moet kopen voor de zoon die nu geen GS krijgt :rofl: :joy:.

1 like

2 weken verder en nauwelijks van de pols geweest. Draagt erg prettig. Rustig horloge en de manier waarop de wijzers en indices met het licht spelen is schitterend. Ans it’s not boring.
En eerlijk gezegd is het tikken van de secondewijzer totaal niet storend. Raakt de secondemarkering perfect en dat is toch wel lekker hoor.

Stalen band zit goed echter zou ik graag toch nog een een andere band erbij willen. Denk zelf aan leer maar twijfel nog tussen zwart of bruin en wat voor soort leer. Heb al wel geïnformeerd bij Ko. Maar twijfel nog teveel.

Hebben jullie tips?

1 like

En hier besteld :scream: :+1::

5 likes

Mooi man!

1 like

@GMTplus1 erg fraai op leer ook… Hoe bevalt de 37mm? Lijkt perfect op jouw pols. Mag ik vragen welke afmeting je pols heeft?

1 like

Tof, jij ook van harte!

1 like

Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik ben heel blij met de bruine deer leather band van GLC op m’n Sarb033.

Je hebt een prachtig horloge, heb er zelf ook al vaak naar zitten kijken. :ok_hand::clinking_glasses::man_dancing:

Zeker persoonlijk. Maar zoek ook wat inspiratie. Ik ben niet zo thuis in de banden en kom dan vaak weer terecht bij Hirsch. Niet dat dat slecht is maar ik weet niet waar ik moet zoeken :wink:

Bedankt voor de tip! Mooie band in ieder geval!

1 like

18,5 cm

1 like

Mijn favorieten zijn; GLC en Molequin. Succes!

Mooi horloge :+1:t2: enjoy!

Prachtige GS.