NA: Italiaanse parel

Thanks heren :muscle::smiley:

2 likes

Erg mooi.

1 like

‘Duiker met zwart parelmoer’ klinkt niet direct als iets wat ik mooi zou kunnen vinden… maar tóch blij verrast door de foto’s :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Gefeliciteerd. Ik vind het merk überhaupt erg leuk, en deze kleine duiker is daar een mooi voorbeeld van.

1 like

Proficiat, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge.

1 like

Prachtig vroeg me al af waar deze variant heen ging, aangezien zijn blauwe ook te koop stond maar ik deze gemist had terwijl die wel incoming was. Mooie aanwinst Peter!

1 like

Thanks heren! :smiley:

Hij had er nog geen advertentie voor gemaakt toch? Deze ging op een vergelijkbare manier zoals de Héron :grin:

3 likes

En zo zijn er al heel veel mooie horloges binnen dit forum gekomen! een grijze dealer is er niks bij :wink: Veel plezier met Pearl Jam :+1:

1 like

Klopt. En de blauwe is pas in het Blauwe deel gekomen nadat de zwarte naar jou was gegaan.

@Phoenix.bas

2 likes

Geniet van je mooie NA! :pray:t3::hugs:

Prachtig horloge :ok_hand:

Ik was het namelijk in de gaten aan het houden :heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:. Die zwarte is prachtig! Blauwe minder fan van…

2 likes

Daar koop ik niets voor.

2 likes

Bedoel je deze Bas? :wink:

1 like

Jup :heart_eyes:! Mooier dan Héron weet ik niet… Maar die plaat :heart_eyes:! Vind de Héron wel mooie Blancpain vibes hebben, en mega zomerklatser, maar of het een blijver is… Heb, Oeps :see_no_evil:, weer wat onderweg…

2 likes

Vertel :smile:

1 like

Veel draagplezier gewenst met deze prachtige zwarte parel

1 like

Heel erg mooi! Heb er ook al vaak naar gekeken. Gefeliciteerd!

1 like

Dik ding! :flushed:

1 like