Hele gave na!
Heel gaaf! Van harte.
Geinig, een mecha quartz! Lang niet gezien…
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Zal eens nagaan. Bedankt voor de informatie.
Je hebt gelijk het is de 3815 ik weet niet of ik dat zelf kan aanpassen in de titel.
Gefeliciteerd met deze mooie IWC, vind ik zeker een mooi horloge en wens je veel draagplezier
.
Ik vraag mij af wat jou polsmaat is want hij staat netjes om je pols, nu vind ik 36mm bij een horloge al een kindermaatje dus zelf zou ik niet kunnen wennen aan 34mm ondanks dat het echt een hele mooie IWC is
Heel mooi horloge!
Gefeliciteerd!
Thanks Ik heb zelf een polsmaat met een omtrek van 17cm. Als je het horloge in het echt ziet dus niet om mijn pols dan denk je echt zo die is klein
Eenmaal om mijn pols dacht ik wow die past echt goed
Dit is echt een horloge die je eerst moet om doen om te kijken of het past bij je pols.
Erg mooi
Zeg ik altijd tegen anderen, eerst passen en dan pas kopen. Maar heb wel diverse high end horloges om de pols gehad van 36mm, staat echt niet bij mij. Had een Rolex van 36mm om de pols, vond ik echt te klein en die man maar zeggen, zie je niet hoe mooi die is. Ja natuurlijk zie ik dat, maar dan wel voor mij in een grotere maat . En ik heb wel een paar Rollies, maar minimaal 40mm en dat past gewoon bij mij
Wow, nice
Mooi horloge, Gefeliciteerd!
Nu al een sportieve klassieker aan het worden, tijdloos ontwerp. Veel plezier ermee!
Zeer mooi, gefeliciteerd!
Nice and quirky. Ik vind deze IWC echt heel erg tof
Gefeliciteerd!
Perceptie.
2x Daytona. 36.5 en 40
Mooi IWC, gefeliciteerd. En heel veel draagplezier
Prachtig. Van harte proficiat met deze mooie aanwinst!
Staat met stalen band ook nog ergens op mijn lijstje.
Schitterende verschijning!!!
Prachtig!!
Gefeliciteerd