NA: Jaeger Le-Coultre Reverso Classique

Terecht. Klassieker. What’s in a name, zal ik maar zeggen.

Ook terecht.

Veel plezier met dit art deco juweeltje. Ik vind ze echt geweldig, en hij staat bij mij ook nog op de ooit lijst.

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd

1 like

mooi horloge, staat bij mij ook op het ooit te bezitten lijstje :smiley:
veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd!
Klassieker dan dit wordt het niet !

1 like

Ik denk dat iedere horlogefan deze klassieker wel kent. Hij is inderdaad heel mooi, dus lekker van genieten.

Veel draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

waanzinnig mooi horloge! van harte!

1 like

Nice! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een getalenteerde aanwinst!!
Ik kan mij goed voorstellen dat je hier ontzettend blij mee bent!!
Geniet er met volle teugen van.:+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Super mooi. Veel draagplezier.

1 like

Een van de mooiste horloges en heb er zelf ook vaak naar gekeken, en toch de twijfel of dat hij voor mij niet te klein draagt.
Veel draagplezier gewenst met deze Icoon.

1 like

Zo beter denk ik. Was inderdaad wat donker

3 likes

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee en groeten van zijn broer:

2 likes

Groeten van nog een Classique

5 likes

was je specifiek op zoek naar een two-tone variant?

Ja, ik vind dat de knapste. Ben er al zo lang verliefd op… vind de goud/staal combinatie heel mooi met die bruine band. Zeker ook met het oog op wat ik al heb. Heb al meerdere horloges die alleen staal zijn en dan is deze variant echt een aanvulling op de collectie. Maar neemt niet weg dat ik een volledig gouden of stalen versie ook prachtig vind!

3 likes

Prachtig! Zeker ook die patina. Geeft extra sfeer!

1 like

Prachtig!

1 like

Snap ik volledig. Het is ook wel echt een andere maat voor de huidige begrippen. Mijn Datejust is bijvoorbeeld een joekel vergeleken met de Classique…en sommigen vinden dat formaat al een dameshorloge… Maar het heeft ook wel echt iets bijzonders dat kleine formaat. Het voelt voor mij echt aan hoe hij bedoelt is. Vind overigens de Grand Taille (kwam een post van een eigenaar van dat model op mijn post) ook echt prachtig. Die is niet te groot naar mijn mening en ook echt een goede optie als je de classique te klein vindt. Heb in de winkel beide om gehad en heb toch gekozen voor de classique. Nu een paar dagen om de pols klopt het helemaal… en heel comfortabel die maat.

1 like

heel blij voor je!

1 like

Mooi hoor!

1 like