NA: Junghans Meister driver

Junghans = mooier = blijven

1 like

Junghans heeft hier met dit ontwerp toch flink de plank misgeslagen. Dan kunnen ze voortaan beter eerst even bij de Dan Henry design afdeling langsgaan als ze weer zo iets vintage geinspireerds willen uitbrengen.

Die meistersinger heeft een mooie blauwe plaat en een beter formaat dus zou ik die houden.

Die Junghans vind ik heel gaaf. Ik zou hem zelf in de blauw/crème variant hebben gekozen, maar als je tussen deze twee wilt kiezen zou ik de Meistersinger wegdoen.
Die ik eerlijk gezegd sowieso al met afstand het minste model van Meistersinger vind.

De Junghans! Deze oogt wat sportiever en vind het blauw erg mooi

Nice!

Junghans houden. Merk heeft itt. Meistersinger ook nog eens een rijke historie.

Hoewel de MS qua foto’s zwaar tekort wordt gedaan, zou ik beide houden. Zo verschillend dat elk van deze schoonheden wel een eigen geschikt moment aan de pols waard zijn :ok_hand:t4:

MS zal wsl ook zijn plaats in de historie wel krijgen, daar is alleen TIJD voor nodig. :grin:

1 like

Beide lekker houden (alleen voor de MS een ander bandje uitzoeken :grin: )

Als je dat zelf niet weet had je ze niet moeten kopen en zou ik ze allebei wegdoen als ik jou was :wink:

Edit: Ik vind de Junghans wel mooi.

Mwaah, de Meister is er al een jaar, twijfel elke keer over het formaat, totdat 'ie om de pols zit. Dan is 'ie top.

Daarom dacht ik; leuke aanbieding, zelfde stijl horloge, 2mm groter… De gok waard.

2 likes

De Junghans vind ik echt veel mooier.

Junghans houden, natuurlijk is de MS net iets anders dan normaal.
Maar qua vormgeving en afwerking vind ik de Junghans vele malen mooier.

ps net even alle modellen op de website bekeken, wat een geweldige uurwerken hebben ze zeg!

1 like

Junghans :+1:

Dit vind ik dan weer zo’n argument… Misschien niet een punt om hier aan te snijden, maar het gaat toch om wat voor bijzonders men nú maakt?

Ik bedoel… Fromanteel heeft ook een rijke historie, maar plukt daar momenteel nog niet echt de vruchten van. Ja, het bedrijf dat het nu is heeft zelfs op papier niets te maken met het Fromanteel van vroeger, maar in het geval van Junghans is het ook vooral een papieren link.

En Hugo Boss, dat heeft ook rijke historie… goede reden om ze over te slaan :wink:

3 likes

De Meister Driver blijven. We zien 'm te weinig, Junghans. Veel te weinig, zeker de Meister Driver. Mooi man. :+1:

Wat Alex Agnew zei, Marketing-technisch zat het goed in elkaar. Goeiemorgen! :slight_smile:

Maar serieus, dan zou er ook niemand Ford mogen rijden, zou Volkswagen in een lullig daglicht staan, en moesten we IBM ook weren. :thinking: Om te zwijgen van Stowa en Laco, al weten we niet hoeveel keuze Stowa, Laco en Boss hadden.

IBM en Ford deden het vrijwillig, in ieder geval.

Verder heb je groot gelijk wat betreft historie. Al die merken, inclusief gevestigden als Breitling, zijn van papier. Een soort Sinn 556 die van @anon50762135EV en @daffie is geweest: Door de halve wereld gefinancierd en bepoteld, en redelijk bevlekt uit de strijd gekomen.

3 likes

De Junghans is gewoonweg een stuk stijlvoller (en makkelijker afleesbaar :smile: )

Voorlopig blijven ze waarschijnlijk allebei wel.
Al gaat met de tijd tóch de Junghans weg. Ik heb meer met de unieke NEO wijzerplaat & een einzeiger blijft uniek.:ok_hand:

Tsjakkaaaa! :v:t4:

1 like

Iets aan je username en avatar zegt me dat je niet heel objectief bent in dezen. :thinking:

4 likes