Stunning! Geniet er van!
Gefeliciteerd !
Goeie aktie van Stefan.
Ik dacht eigenlijk dat de kast ook in eigen beheer gemaakt werd, maar klopt het dat deze wordt ingekocht?
Gaaf! Mooie combo ook
Gaaf gedaan! Beter draagbaar. Blijft een mooi ding. Wijzers lijken me nu alleen wel erg lang.
Wat een geweldig horloge
Veel draagplezier
Gefeliciteerd met je upgrade, vakwerk op zich!
De draagbaarheid van een 43+ mm kast betwijfel ik ook. Ik vond de uitlijning van de ‘subdials’ in de grote kast echter meer in balans dan in de upgrade: de bovenste lijkt nu deels onder de rehaut/lunette te verdwijnen en wordt daardoor afgekapt. Kan natuurlijk aan de foto/hoek liggen.
Verder al meermalen met bewondering naar de werken van @stefanketelaars gekeken. Groot respect voor zijn ondernemersdrift en vaardigheden.
Geniet van je upgrade en CU @ HFLE 2020 !
Prachtig geworden. Zo komt het horloge nog meer tot z’n recht. Echt super
Topservice ook van Stefan.
Echt een pracht en geweldig opgelost door Stefan …
Wederom iedereen dank voor de leuke reacties!
Dat is ook zo. Maar mij stoort het niet.
We zullen zien. Zou leuk zijn!
Dat zijn ze ook. vind het wel wat hebben!
Was nog helemaal de nieuwe box vergeten op de foto te zetten en nog wat extra foto’s:
Ben super blij voor je. Het is een schitterende horloge. Ook al vond ik hem in zijn oorspronkelijke vorm zeker niet gek!
Overigens, die band erbij: imho een perfecte kleur/materiaal combi met kast en plaat. Zeer geslaagd en ook lekker anders dan andere.
Volgens mij is dat een cnc-werk van @stefanketelaars zelf. Volgens mij (lees zijn eigen topic er maar op na) maakt hij alles zelf. Ik was ook even uit balans gebracht met uitspraken als;
Maar dit is volgens mij vooral het gevoel wat @Jurk erbij heeft. Gewoon, het is niet 1 stapje beter, maar wel 10.
WoW, heel mooi!
Heel erg mooi! Veel draagplezier!
Aha, beeldspraak. Vond het al vreemd…
Dank voor de toelichting !
Allebei mega super fraai!!
Gefeliciteerd! Mooi geworden zeg, en uniek ook! Heel veel draagplezier!
Bijzonder dat dit zo mogelijk is, veel plezier met jouw “nieuwe” Ketelaars!
Heel mooi en fijn dat je nu een nieuwe kans hebt met aanwinst
En natuurlijk moet ik Stefan hier weer complimenteren, je bent echt een topper.
Geniet er van Jur!
My my wat een mooi horloge! Gefeliciteerd!