NA Ketelaars 8 versie 2 🤩

Stunning! Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd !
Goeie aktie van Stefan.
Ik dacht eigenlijk dat de kast ook in eigen beheer gemaakt werd, maar klopt het dat deze wordt ingekocht?

1 like

Gaaf! Mooie combo ook :star_struck:

1 like

Gaaf gedaan! Beter draagbaar. Blijft een mooi ding. Wijzers lijken me nu alleen wel erg lang.

1 like

Wat een geweldig horloge :heart_eyes:
Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je upgrade, vakwerk op zich!

De draagbaarheid van een 43+ mm kast betwijfel ik ook. Ik vond de uitlijning van de ‘subdials’ in de grote kast echter meer in balans dan in de upgrade: de bovenste lijkt nu deels onder de rehaut/lunette te verdwijnen en wordt daardoor afgekapt. Kan natuurlijk aan de foto/hoek liggen.

Verder al meermalen met bewondering naar de werken van @stefanketelaars gekeken. Groot respect voor zijn ondernemersdrift en vaardigheden.

Geniet van je upgrade en CU @ HFLE 2020 :wink: !

1 like

Prachtig geworden. Zo komt het horloge nog meer tot z’n recht. Echt super :ok_hand:t3:
Topservice ook van Stefan.

1 like

Echt een pracht en geweldig opgelost door Stefan …

1 like

Wederom iedereen dank voor de leuke reacties!

Dat is ook zo. Maar mij stoort het niet.

We zullen zien. Zou leuk zijn!

Dat zijn ze ook. :laughing: vind het wel wat hebben!

Was nog helemaal de nieuwe box vergeten op de foto te zetten en nog wat extra foto’s:

6 likes

Ben super blij voor je. Het is een schitterende horloge. Ook al vond ik hem in zijn oorspronkelijke vorm zeker niet gek!

1 like

Overigens, die band erbij: imho een perfecte kleur/materiaal combi met kast en plaat. Zeer geslaagd en ook lekker anders dan andere.

:sunglasses:

1 like

Volgens mij is dat een cnc-werk van @stefanketelaars zelf. Volgens mij (lees zijn eigen topic er maar op na) maakt hij alles zelf. Ik was ook even uit balans gebracht met uitspraken als;

Maar dit is volgens mij vooral het gevoel wat @Jurk erbij heeft. Gewoon, het is niet 1 stapje beter, maar wel 10. :slight_smile:

1 like

WoW, heel mooi!

1 like

Heel erg mooi! Veel draagplezier! :slight_smile: :+1:

1 like

Aha, beeldspraak. Vond het al vreemd…
Dank voor de toelichting !

Allebei mega super fraai!!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi geworden zeg, en uniek ook! Heel veel draagplezier!

1 like

Bijzonder dat dit zo mogelijk is, veel plezier met jouw “nieuwe” Ketelaars!

1 like

Heel mooi en fijn dat je nu een nieuwe kans hebt met aanwinst :+1:

En natuurlijk moet ik Stefan hier weer complimenteren, je bent echt een topper.

Geniet er van Jur!

1 like

My my wat een mooi horloge! Gefeliciteerd!