NA keuze rond de 6/7k…

De ZEP gaat toed in de poll!

Heb ik overwogen maar te veel overlap met de Longines

Haha, die is inderdaad top. Als het bou 42mm was dan was het top!

Prachtige VC maar iets te dressy ben ik bang

Zonder dat FC Barcelona zou ik er nog over nadenken. Dankje voor het aanbod :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goed plan, ben ik op dit moment al een week van aan het genieten. Nog twee te gaan :+1:t2:

1 like

Geen FC Barcelona,maar FC Bayern München, München!! Da’s veel dichter bij huis :wink:… en een serieus horloge…

1 like

10 likes

Ik denk dat de Zenith mooi past in de collectie.

1 like

Ik vind deze zelf heel gaaf, is niet zo bekend en het kijken waard :smile: Zie hem rond de 7.5k op C24 staan.

2 likes

Nou zoveel weet ik van voetbal… :wink:

Die zag ik laatst bij iemand om. Cool inderdaad!

2 likes

Globemaster zou nog een mooi alternatief kunnen zijn. Zag de blauwe ook al staan hierboven

2 likes

Dit is inderdaad wel een mooi horloge! Moet ik toch eens gaan bekijken (en checken of die 43mm niet te groot is voor me)

1 like

Ja ik kende hem van dit filmpje van Watchfinder & Co.

Echt zeer fraai

3 likes

Als je een Blancpain FF overweegt waarom dan niet de SeaQ?
Mijn absolute lievelingsduiker.
https://www.glashuette-original.com/en/collection/spezialist/

de SeaQ vind ik net weer wat minder. De cijfers. De BP heeft een gave heritage.

Deze zit ook in mijn hoofd

2 likes

Tudor Chrono is ook leuk.

1 like

Je kent mijn keuze in deze

De jlc polaris of de Blancpain ff.

En diep in je hart weet jij het ook :grin:

Heel eerlijk de Zep is prachtig maar ben bang dat je die dan koopt omdat de meerderheid die zou kopen. Je hebt m regelmatig gepast en wat vond je er toen van?

wanneer ga je de Blancpain ophalen?

1 like

Als die Blancpain FF 42mm was geweest wist ik het wel ja. Nu is het echt net net.

4 likes

Ik zeg een mooie moderne DJ

Of een Blauwe Reverso GT (en dan houd je heel veel geld in jouw tas)

5 likes

Oke die Reverso is cool, mooi blauw. Maar Quartz helaas.

Maar een Quartz die ik zou overwegen en dat is een Cartier Tank Solo

1 like

Ik zie allemaal horloges langskomen die een door de wol geverfde verzamelaar als MT043 allang achter zich heeft gelaten. Niet. Alweer. De. Gebaande. Paden.

2 likes

Jij zou voor de Chopard of VC gaan he :wink:

Ik weet het niet. Die FF zal te groot zijn dus zou ik laten. Die omega worldtimer vind ik wel cool, maar ook vrij groot. Die Vacheron is mooi, maar zou niet mijn keus zijn om bekende redenen. De Zenith vind ik niet meer zo mooi, dan liever de manufacture. Die Chopard vind ik gaaf, fraai zichtbaar uurwerk. Je kunt nog de bathyscaphe in 38mm overwegen. Of de Panoreserve die ik zelf mooier en beter in proportie vind dan de lunar. Of een Laureato of Alpine Eagle. Tenslotte van JLC de Polaris Date idd. De mooiste Polaris staat in het blauw maar is wel boven budget.

2 likes

AirKing is ook goed te doen

2 likes