Mooi man, heb je ook een foto van de zijkant?
Gefeliciteerd. Knetter mooi!
Schitterend. Die indices zijn echt fabelachtig mooi!
Geniet ervan!
Schitterende aanwinst deze koninklijke Seiko! Op het scherpst van de snede hier vastgelegd! Ik wens je er veel draagplezier van.
Mooi horloge zeg, proficiat met deze aanwinst
Prachtig!
Nee, nee, nee. Hij weet mijn adres nog niet, maar dat stuur ik 'm graag toe.
Ah, dan is het OK, want jij houdt ze toch nooit langer dan drie weken vast. Wat in twee weken gaat verstrijken als je die rare Hamilton omhoudt.
Face. Palm. Facepalm.
Maareh, @Mafkees, mooi ding. Erg mooi. Word ik hebberig van, dat moet ik bekennen.
Het spijt me, het spijt me, ik had een goede recensie nodig om me over de streep te trekken. Voordat ik de recensie las, kocht ik ook alleen maar Aziatische horloges, maar dat was ondanks mijn afkeer ervan.
Wow, nog zoān mooie aanwinst!
Proficiat Matthjjs!
Topperā:heart_eyes:
Jawel, maar even via Google. Mijn pogingen waren niet gelukt.
NB: hetzelfde model, niet hetzelfde exemplaar.
Bron: http://seikodiver.blogspot.com/2013/07/for-sale-king-seiko-4402-8000-september.html
Als ik een deal met jou zou willen maken, dan moet ik eerst een verhuisdoos bij de IKEA halen. Want je zit inmiddels op alles behalve mijn Mini Turtle te azen, geloof ik
Bedankt. Ik ben benieuwd hoe hij er dadelijk op de fiets uitziet. Ik ga namelijk opzoek naar een wilgenboom om mijn camera aan te hangen
Joh, stuur dat horloge gewoon naar @anon50762135, die wil zich het horloge wel toeƫigenen wel even een paar mooie plaatjes schieten.
Mooi ding man!
Prachtig!
Cool spul Matteo
Het is een plaatje
Heel mooi!!