Prachtige NA! Erg mooi dat diepe kersenrood
Ik draag vandaag de schildpad plaat uit dezelfde lijn
Dank allen!
Ja ik moest even wennen maar bevalt prima zo’n rode plaat. Puur esthetisch gezien vind ik een lichte wijzerplaat vaak mooier maar een kleurtje in de horlogedoos is ook fijn!
Haha klopt! Tenminste ik geloof dat jij de eerste eigenaar was? Dan ben ik nu de derde eigenaar. Ik denk overigens dat hij nu wel forumhopper af is. Ben zelf geen flipperaar dus deze blijft wel even in de collectie.
Gefeliciteerd. Ook leuk dat je niet de SBGX259 hebt, maar die met de gunmetal wijzers en indices. Mooi koppel zo.
Erg mooi!
Thanks! En ja is een bijzonder plaat, je blijft er naar kijken.
Prachtig duo. Gefeliciteerd met deze KS als NA
Thanks! En die is ook echter supertof! Seiko heeft een homerun gescoord wat mij betreft met dit model.
Klopt de SBGX295! En idd een fijn duo met de KS, kan alle kanten zo op. Mogelijk in de toekomst nog een mooie blauwe GS maar eerst genieten van deze aanwinst.
Ik was de derde eigenaar
Dat zijn meer exen dan ik dacht haha! Hopelijk heeft ze bij mij de ware liefde gevonden dan. Wel knap dat het horloge dan nog in zo’n mooie staat is gebleven trouwens
Seiko is idd stuk duurder geworden! Moet wel zeggen dat de algehele kwaliteit navenant gestegen is, dus mij hoor je niet klagen.
Gefeliciteerd met dit mooie exemplaar!
Schitterende KS in een prachtige kleur.
Veel draagplezier gewenst
Erg mooie aanwinst, gefeliciteerd!
Blijft gaaf deze, en inderdaad de leukste kleur uit deze serie. Geniet er van!
Prachtige KS, gefeliciteerd.
Prachtige diep rode kleur ,niet opdringerig ,mooie sunburst en multi inzetbaar en van goede komaf
Dus …van harte proficiat !!
Wouw , prachtig veel draag plezier