NA: koffie met melk - Zenith A385 (met beschreven zoektocht)

Heel erg lekker!

1 like

Proficiat Kristof. Een week geleden zag ik deze nog niet aankomen. Dat zijn de leukste :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig Kristof, van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA! Fantastisch duo, het lijkt mij onmogelijk in de ochtend te moeten kiezen.
De wijzerplaat is van een ongekende schoonheid, ik kijk dan ook erg uit naar de foto’s die je vast met ons gaat delen :ok_hand:

1 like

Ik wel :sunglasses:

Maar ik beschrijf wel eens de gedachtengang ernaar toe. Eerst wat werken hier.

1 like

Gefeliciteerd, erg fraaie aanwinst, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst met lekkere ladder :+1:

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge. Niet in mijn budget maar wel op nummer 1 als het ooit zover komt :+1:

1 like

Sparen en zoeken naar goeie prijzen.

Voor ik de ZEP original had, lag er een fotootje ervan in mijn horlogedoos. Daar werd hier wel eens mee gelachen, maar het helpt je focussen op een doel.

Hopelijk krijg je die ook gauw in de collectie.

3 likes

Foto in de horlogedoos, is inderdaad een goede manier :grinning::+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze beauty! :ok_hand: Geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze schitterende aanwinst!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hele mooie kleuren combo

1 like

Jaloers, gefeliciteerd en geniet ervan

1 like

Koffie met melk is aangenaam voor de variatie. Mooi duo zo. Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Gaaf ding hoor! Die bracelet is voor mij wel een soort van kwestie van wennen ofzo zeg maar… :see_no_evil: Maar wel iconisch.
Heel tof!

1 like

Tja, die ladderband is nogal een ding, maar hij draagt bij aan het karakter, en draagt zeer aangenaam. De blikken sluiting is meer wennen.

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Dat valt toch wel mee? Ik zie geen hele gekke dingen zo direct. Van welk jaar is deze?

Van 2021. Paar krasjes in de sunburst.

Die krijg je toch wel, ik zou er niet wakker van liggen.

1 like