NA: koffie met melk - Zenith A385 (met beschreven zoektocht)

Prachtig!

1 like

Ja mooi retro horloge.

1 like

Proficiat met dit karaktervolle en prachtige horloge! Schitterend!

1 like

Cool hoor. Zelden zo’n totale jaren 70 vibe mogen aanschouwen, tot aan de kleur van de wijzerplaat aan toe. El Primero’s altijd leuk, gefeliciteerd man!

Dat wordt een stuk minder moeilijk als je het horloge eens afdoet om een close-up foto te maken, natuurlijk. :slight_smile:

Ik mag het niet zeggen in een NA topic, maar man, wat is die andere mooi.

Je doet je titel geen eer aan, want ik dacht dat je de zoektocht zou gaan beschrijven in de opening. Nu zit ik aan een feuilleton vast. :rofl:

1 like

Zie post 51

1 like

Ja, ech wel, die maakt het moeilijk om waardige dingen naast te zetten.

1 like

Fantastisch mooi horloge! Het is een mooie aanvulling op je andere Zenith! Veel draagplezier!

1 like

Ik zat 'm net te lezen. :slight_smile: Je bent een soort van Netflix. Het is een miniserie, maar je dropt 'm wel vlotjes. :slight_smile:

Uit nieuwsgierigheid, welke Junghans is er weg gegaan? De Chronoscope of de Meister? Of allebei? Ik hoop ergens dat je er nog eentje hebt, die maken je verzameling net wat diverser.

1 like

De Meister. Als ik naar blauw greep was het steeds de Breitling. De chronoscope komt genoeg aan de pols. Mits een andere band kan hij mogelijks helpen om het tekort aan dresser op te vangen.

Mooie set zo!

1 like

Heel mooi, van harte met deze NAšŸ¾

1 like

Even proberen de gouden gloed op foto te krijgen

16 likes

Goed gelukt! Mooie foto!

1 like

Dat is hem inderdaad! 1 van de mooiste wijzerplaten die ik al om gehad heb :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn mooiste poging is deze:

9 likes

Subliem!

1 like

Yup. Ik vind 'm op de huidige blauwe band ook al sjiek.

Dat leer staat 'm ook goed. Beter, in mijn optiek. Mooi hoor.

2 likes

Prachtig horloge en die wijzerplaat…wow!

1 like

Heel erg mooi! Van harte echt een liefhebbers horloge :+1:t3:.

1 like

Sorry, ben met halve aandacht op mijn telefoon aan het scrollen en flag je per abuis. Lomp van me.

@Jur: mijn excuses.

On topic. Van harte met de prachtige Zenith!

1 like