NA: Lekkere zomerse Aqua Terra

Gefeliciteerd met deze mooie Omega!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Omega!

1 like

Er staan er regelmatig in het blauwe deel te koop, al moet ik bekennen zoals ik eerder al aangaf dat ik een voorkeur heb voor de lichtere kleuren.

Bij deze vind ik ook de lijnen op de dial goed uitkomen, die het houtwerk op het scheepsdek zouden moeten voorstellen.

1 like

Mooie AT! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een plaatje! 38/39mm? Deze stond niet hier in het blauw toch?

1 like

Wauw, erg vet. De subtiele diamond markers zijn zeer mooi. Enjoy!

1 like

Wat een apparaat zeg, zo mooi!

1 like

Mooie Aqua Terra :ok_hand:t2: , gefeliciteerd .

1 like

Deze is 38,5 en stond inderdaad niet in het blauw, werd via FB aangeboden.

Zalig mooi ! Van Harte. Ik wist niet eens van het bestaan af van een gouden versie.
Enkel met Oyster-band verkrijgbaar ?

1 like

Deze zijn inderdaad veel beter dan mijn diamond dial in mijn DD.

Yep, allen in deze combi, of anders een leren band. Heb zelf een voorkeur voor een metalen band, dus prima combi voor mij.

1 like

Klopt, kan mij er niet meteen leder bij voorstellen. Net ontdekt dat er ook een Day-Date versie van de Aqua Terra bestaat.

1 like

Heel lekker! Mooie uitvoering :ok_hand::ok_hand:. Leuk die lichte plaat in combinatie met het goud.

1 like

Ja, het is echt een fraai ding Valentijn die AT van jou.
Ik zou eigenlijk wel een Quartz AT willen, als grab and go Omega naast de Constellation Manhattan en de Railmaster.

1 like

Ja, het is echt een fraai ding Valentijn die AT van jou.
Ik zou eigenlijk wel een Quartz AT willen, als grab and go Omega naast de Constellation Manhattan en de Railmaster.

1 like

Begrijp ik, al moet ik bekennen dat ik gerust in de ochtend een automaat pak, en deze na een half uurtje gedragen te hebben op het werk bij het eerste bakkie even gelijk zet.

Nog even één voor de sfeer, hij mag morgen mee naar kantoor, altijd gezellig tijdens de koffie een aanwinst bespreken.

4 likes

Mooie AT. Gefeliciteerd.

1 like

Wauw, gaaf zeg! Die kende ik niet. Prachtig! Ook in een mooi formaat lees ik. Mooie vondst hoor, gefeliciteerd met je aanwinst en veel draag plezier ervan gewenst.

1 like

Prachtige AT! Gefeliciteerd, geniet ervan.

1 like