NA: Limited MM300 SBDX012 gold ... Merry Christmas!

Holy sjit… wauww

1 like

Dat was vroeger jonguh!! :joy:

1 like

Het zal je verbazen hoe snel deze veteraan nog is @frenk … lig je nog met de beentjes omhoog? Trouwens, tijd dat je weer eens wat gaat kopen man :wink: SuperC heeft mooooooooi spul!

1 like

Krukken liggen aan de kant! Revalideer nog.

Jaap heeft mooi spul, maar dan moet ik iets offeren😜… Zeg het maar. Ik heb net een therapeutische chat gehad met @Bert1
Die heeft me laten inzien dat ik een topper in huis heb :+1:

2 likes

Hallo forumleden (sta mij toe even mijn eerste bijdrage hier te plaatsen) :slight_smile:

Erg fraaie en bijzondere duikerklok, gefeliciteerd ermee!

Ik vraag me in alle eerlijkheid wel af hoe Seiko er mee wegkomt om in deze prijsklasse horloges nog te voorzien van een schakelband die moet doorgaan voor een 3-delige terwijl het in feite maar 1-delige schakels zijn. Komt de soepelheid van de band niet bepaald ten goede.

Ik baseer dat deels op mijn ervaring met de Seiko Sumo en Shogun die ik in bezit gehad heb en net zo een type band hebben. Ik kon de band daardoor niet waarderen wat geleid heeft tot het weer van de hand doen. De band van mijn Seiko Titanium Perpetual Calender - echte 3-delige schakels - heeft wel die soepelheid en comfort die ik vooral bij de Shogun band miste.

Hoe is jouw kijk daarop nu je de Marine Master hebt/draagt?

Ik vind de MM300 band echt een geweldenaar door de extra mogelijkheid om de band perfect te laten sluiten aan je polsen. Bijna niet te verslaan. Je kunt je band altijd vervangen door rubber (Crafter Blue sluit perfect aan) of een andere band @Swordhand :wink:

Solid Presidential erop en klaar! Wellicht begrijp ik je vraag niet helemaal, maar zoals de foto hieronder is dan knalt ie hoor :blush:

3 likes

Ik vind jouw endlinks veeel mooier als die van de band op de Green Sumo! Dat terzijde.

Wat ik bedoel is dit, even aan de hand van plaatjes…jouwe heeft zulke schakels:

En eigenlijk had ie dit moeten krijgen (vind ik):

Die laatste zit veel comfortabeler omdat ie de contouren/ronding van de pols beter volgt.

Jij ervaart dat niet als een tekortkoming? :slight_smile:

1 like

Aaaaah nee totaal niet, omdat de band van de MM al zoveel beter is dan de andere Seiko banden hahaha. Er zit maar één band beter, maar dat is vloeken in deze topic … die van Omega SMP :wink:

1 like

Wauw Zo mooi… Ben benieuwd wat zo zoal kosten…

Ik ben het met je eens. De band die er nu aanzit kan veel beter.
Het rondere design van een Planet Ocean band en dan dus met die drie losse schakels op een rij lijkt me er veel beter bij passen.

Maar het mooiste staat gewoon de rubber band

1 like

Wow…wat een beestachtig mooi Anniversary model! :thumbsup:

1 like