Alleen het kussenrolletje waar het horloge omheen zat. De rest cremewit. Niets bijzonders.
Erg mooi Longines, geniet ervan!
Gefeliciteerd met deze fraaie Longines!
Ik was eigenlijk direct verkocht toen deze uit kwam, jaar of 5, 6 geleden, maar heb 'm nog steeds niet in huis! Oprecht, schitterend horloge.
Wil je de mijne kopen? ![]()
![]()
![]()
Ik zeg: zeker doen! Niet meer wachten.
Het is het echt waard.
Mooi horloge! Deze kende ik nog niet. Gefeliciteerd ![]()
Ik heb teveel horloges eigenlijk. Ik heb al een chronograaf met blauwe wijzerplaat en zwarte subdials, alleen dan niet van Longines maar Breitling, en heb zo ontiegelijk veel chrono’s van titanium dat deze, helaas, echt overbodig zal zijn. Moet zeker 4 horloges ook nog eens laten repareren, dus qua nieuwe aanwinsten moet even de hand op de knip (tenzij het een leuke is op aliexpress die echt geen fluit kost maar dan nog… niet kopen om het kopen!)
Dat is nogal een gemiste kans en ruimteverspilling. Tenzij je er nog een leuke horlogedoos voor meerdere horloges van kan maken ![]()
Eens. Maar mijn horloges liggen veilig ergens anders. Dan heb je zo weinig aan een horlogedoos.
Gefeliciteerd! Heel mooi ![]()
Prachtig horloge ![]()
![]()
![]()
Heeeeeel gaaf! Deze staat ook vrij hoog op mijn wensenlijst, altijd een hele vette wijzerplaat gevonden!!
Geniet ervan!!
Gr, R.
Wat een kraker. Een van mijn lievelings horloges on mijn wishlist. Geniet ervan.
Echt een prachtige Longines! ![]()
Kijk hier eens wat je met de doos kan doen.![]()
Prachtig.
Geniet ervan!
Erg fraai! Stiekem heeft Longines best veel leuke modellen! Njoy!
Ik keur het goed! Leuke vondst
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!