Gefeliciteerd met deze zeer mooie aanwinst.
Prachtige aanwinst, veel draagplezier!
Dikke kletsert
Geniet ervan
Indrukwekkende klassieker. Gefeliciteerd met deze bijzondere NA
Van harte gefeliciteerd met deze mooie Longines. Is een mooie uitvoering van dit speciale horloge.
Gefeliciteerd met dit fantastische horloge.
Dankjewel voor de leuke foto’s en het leesvoer.
Veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd, prachtige en heel bijzondere Longines
Gefeliciteerd met je mooie horloge. By the way, ik heb al veel slechtere foto’s gezien.
Proficiat met deze longines!
Mooie aanwinst met historische vibes. En snap je hem al?
Schitterende aanwinst.
Ik wens je er een hele mooie tijd mee!!!
Heel mooi. Veel plezier ermee.
Wow, wat een interessant horloge.
Heel mooi ook zo met het boek en de kaart erbij.
Mooi en bijzonder horloge Er gebeurd ontzettend veel op de wijzerplaat, zonder dat het storend wordt. Gaaf!
Mooi! Heel bijzonder en mooie pakket zo alles bij elkaar
Als je ze zoekt en bekijkt 2e hands, of er zit niks bij of een verkeerde doos, deze set is helemaal kompleet met alles er op en eraan.
Heel bijzonder! Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Ik dacht, wat een jong ventje daar op de foto. Hij was 25! Toen hij de oceaan over vloog.
Ik heb zelf ook een hour angle gehad. Een blauwe. Was er ook erg blij mee, maar toch weer weg gedaan. Jouw witte vind ik nog gaver.
Was het niet @emveezet die jarenlang deze als avatar heeft gehad?
Veel plezier ermee👍
Klopt helemaal! Ik heb de mijne ook heel lang (16 jaar) gehad. Nieuw gekocht bij Van Baal in 2007 en pas anderhalf jaar geleden verkocht aan @BaytLif. Overigens is deze het kleinere exemplaar.
Als ik me niet vergis is er, naast deze twee, nog minimaal 1 exemplaar binnen HF. Deze heeft dacht ik een volledig goudkleurige wijzerplaat. Helaas zien we deze hier weinig tot niet voorbijkomen.
@Sixcoder gefeliciteerd met dit bijzondere en grootse horloge! Om de pols een klatser dunkt me met z’n diameter van 47,5 mm. en L2L van ruim 58 mm…….