NA Longines silver arrow 2023 discontinued

Bedankt allemaal!

Mijn pols is ongeveer 17.5cm. Ik vind het qua maat erg prettig, op de foto lijkt het altijd wat groter. Ik heb ook een paar keer vintage gehad 34/35mm en dat vond ik vaak toch net iets te klein.

Hier is de Longines naast mijn devill van 36mm. De Longines draagt vooral wat groter door de lugs maar die zijn wel slank en gaan mooi naar beneden.

3 likes

Bijzonder smaakvol. Gefeliciteerd.

1 like

Geweldige aanwinst!

1 like

Inspireert me om hier een doel van te maken

Goed spul kost geld, maar dan heb je ook wat.

ColaReb Bologna iets voor je? Zag ik laatst voorbij komen hier op het forum

Deze heb ik zelf onderweg nu:

Camden Hand-Stitched Genuine Leather Watch Strap - Black | WatchGecko

In het zwart en als hij goed bevalt misschien nog wel in het grijs.

1 like

Nice en sorry :sweat_smile:

Heel tof! Wil je laten weten hoe die bevalt? De grijze zou denk ik wel een mooie match zijn!

Zeker, hij komt vandaag dus zal vast de lugs ff tapen.

Ik heb 'm in 19/18 besteld, vind ietsje meer taper mooier maar je kunt niet alles hebben

En WG gaf er weer een gratis bandentool bij dus ik kon het niet laten :joy:

1 like

Fraai. Longines : altijd goed!

2 likes

Beauty. Enjoy.

1 like

Netjes :+1:

1 like

@rhb

Het is heel mooi zacht leer qua gevoel als je het aanraakt, met een heel fijne natuurlijke nerfstructuur.

Niet zo soepel als geitenleer maar na ff heen en weer friemelen toch echt wel soepel, soepeler dan veel Kalfsleer.

Voor mij de perfecte balans tussen chique en casual! De grijze zal nog wat vlotter staan met z’n pull up effect denk ik…

De lengte is wel iets waar je rekening mee moet houden… 120/80 geloof ik en dan zit je met een 47mm l2l horloge op het op twee na strakste gaatje bij een pols van 18cm

1 like

Simpelweg prachtig! Enjoy!

1 like

Netjes! Mooi horloge ook!

Ah goed dat je het zegt, ga ik nog even checken

prachtig prachtig prachtig !

1 like