NA: LUC Chopard “Quattro” cal. 1.98. Hoe Michel Parmigiani kalibers van wereldklasse maakte.

:star_struck:

1 like

Mooi horloge. Veel plezier ervan.

1 like

Heel fraai. Er komen sowieso de laatste tijd pareltjes langs van forumleden zeg. Veel kerstbonussen verstrekt blijkbaar :wink:

1 like

Ik schreef het al eerder in het Chopard Only topic: wat een fantastische aanwinst Remco!

Zowel wijzerplaat als uurwerk zijn het aandachtig bekijken meer dan waard! Kwijlbak in de buurt houden!!

Dat er nog maar vele foto’s mogen volgen van dit topstuk op HF; ook van het, gelukkig zichtbare, uurwerk!!

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Bedankt Marco!

Ik ben er ook helemaal weg van.
Zal zeker af en toe wat foto’s delen.

Jij hebt je Mille Miglia al lang toch?
Ook tof en echt een eigen gezicht.

1 like

Ja, sinds medio 2017. Destijds als overvolle set (zelfs aankoopfactuur Steltman) gekocht van de eerste eigenaar die een garagebedrijf met gesloten, dichte autotransporter heeft. Hij heeft in het jaar dat hij het horloge nieuw kocht een aan de race deelnemende auto naar Italie getransporteerd en, als ik het goed onthouden heb, als bijrijder meegereden. Hij heeft het horloge dus wel gewoon moeten kopen en betalen destijds. Het horloge was “goed” gedragen toen ik het kocht.

Het horloge heeft een ondertussen een volledige en kostbare revisie (denk aan ver >1K) gehad bij erkend Chopard en Patek Philippe service center Chronotec. Deze gaat niet weg dus!

Daarom al jaren een graal van mij die ik dus uiteindelijk heb kunnen verwerven.

Dat wordt smullen :+1:

1 like

Een mooi verhaal maakt een fraai horloge nog veel specialer, dus zeker houden :ok_hand::+1:.

1 like

Prachtig horloge Remco!

1 like

Wat een bijzonder stuk.

1 like

Wat een prachtig horloge! Hele mooie afwerking. Geniet er van!

1 like

Wat gaaf, van harte met je mooie aanwinst. En dank voor wat meer achtergrond informatie. Interessant!! Ik ben vooral geboeid door de gangreserve van 8 dagen(!). Waarom wordt dat niet vaker toegepast qua techniek? Zou mij een uitkomst lijken!

1 like

Wat nieuwe, scherpere foto’s:

12 likes

Zo scherp afgewerkt!
Met de Geneva seal :sunglasses:

Mooi hoor.

1 like

Mooi horloge en mooie foto’s!

1 like

Wauw die is mooi :star2::star2::star2::star2::star2:

1 like

Blijft mooi zo’n LUC…

1 like

Wat een geweldig mooi horloge dit

1 like

Wilde zeggen maak daar kleine schub alligator van, draagt net wat prettiger, maar de post was van januari… :blush:

Die wijzers! Niet normaal mooi die black polish!
:facepunch:t2::sweat_drops:

3 likes

Prachtige foto’s :+1:.

1 like