NA; M’n nieuwe trots…

Prachtige aanwinst! Geniet ervan! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Vind ik altijd wel leuk, een NA met een verhaal: waarom gekocht, een stukje geschiedenis, etc… Anders kun je 'm net zo goed in het ‘Wat dragen we vandaag’-topic plaatsen met daaronder gewoon: NA. Klaar. Doe 'ns een beetje je best! :wink:

Maar, gefeliciteerd! Mooi ding!

2 likes

:+1: gefeliciteerd :star_struck:

Ik word 50 en wilde nu eindelijk eens een “echt” horloge. Tag Heuer moest het worden… Op enig moment kwam ik een Breitling Top Time 815 uit 1974 tegen, mijn geboortejaar… Wow, op slag verliefd!! Uiteindelijk eentje in Londen gevonden en ik stond al op het punt daarheen te vliegen (paar tientjes) toen ik hier toch wat meer info over vintage horloges heb gevraagd. Dat vind ik dus toch wel spannend, ik wil een horloge dat ik kan drágen. Via onder andere Omega Speedmaster, paar Tag Heuers, Breitling Premier, Classic Avi en weet ik wat meer bij deze uitgekomen. Wat een beauty. Niet meer via de reguliere handel te krijgen (wel nieuw) dus online gekocht. Uiteindelijk de knoop door gehakt en helemaal happy. Breitling Transocean, AB0152, 43 mm, B01, alligator leren band.

![IMG_1723|375x500]

7 likes

10 likes

Lekker hoor, geniet er van!

Heerlijke aanwinst man, genieten!

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Proficiat!!
Draag hem in goede gezondheid. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte met deze mooie Breitling , veel draagplezier gewenst ! :+1:

Wat een prachtige Breitling :ok_hand:t2: gefeliciteerd en dat we hem maar vaak mogen zien in Breitling Only :+1:t2:

zeker iets om trots op te zijn !

Schitterend hoor, Breitling is altijd een goed idee…

Geweldig mooi horloge ! Geniet ervan!

Zo, niet de minste :+1:. Geniet ervan!

Gefeliciteerd

Wat een bizar mooie!!! Gefeliciteerd!

Panda dail :+1::+1:

Wat een magnifiek mooi horloge! Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.

Prachtig :star_struck: Gefeliciteerd :partying_face:

Jongens (en meisjes?), ik wordt er bijna verlegen van!