Yep , of een profvoetballer die dood neer valt tijdens een wedstrijd.
Als het goed is krijg ik morgen een hart echo ,kijken ze naar de knijpkracht en de kleppen .
Als dat goed is mag ik morgen misschien naar huis
Ziie ik dat nou goed?
Ligt daar rechtsboven op dat bord nou een horloge?
Op een rode band.
Nou ja, het is hier natuurlijk een horlogeforum.
Jij ook veel beterschap! Hopelijk vinden ze snel uit wat het is.
Ongezond valt best mee toch ;
Gegrilde groenten
Rijst
Tzatziki op basis van yoghurt en knoflook
Gegrilde kip
Airfryer aardappeltjes
Denk dat het allemaal wel meevalt toch
Allemaal fout!
Vette vis, en rode wijn is het recept, o.k. desnoods wat olijfolie en daar gaat u de 100 mee halen!
lees net dit topic, heel veel beterschap en hoop dat je snel hersteld!
Helemaal prima. Nah ja, je kan zeuren om een dubbele portie koolhydraten maar ach, je bent niet bezig om Mister Olympia te worden.
Maar niemand hier weet wat jij die dag nog meer had gegeten (of wat sowieso jouw dagelijkse voeding is), hoeveel je beweegt, werkt, traint, conditie, leefstijl etc dus alle goedbedoelde adviezen zijn zonder informatie nutteloos (krijgen we zo meteen hier een eeuwigdurende discussie namelijk van allerlei ākennersā, een HF traditie ).
Rustig aan hƩ
Haha klopt, ben bijna 62 , BMI is prima( 1.78 m met 76kg) cholesterol en bloeddruk ook . Conditie is okƩ. Blijft een raadsel waarom mijn aderen dicht zitten
Ik viel een jaar of wat geleden, kerngezond, zo goed als dood neer. Zo ongeveer elke test, onderzoek, scan en echo gehad die je kan bedenken, en het eindcommentaar van (meerdere) cardiologen was : ach ja mijnheer, waarschijnlijk gewoon een kortsluitinkje dat heb je weleens.
Euh ok.
Pffff , ja man . Maar daar blijf je dan wel aan denken zo gauw als je wat voelt.
Je dag kan zo maar anders lopenā¦heel veel beterschap.
Damn! Ik heb nu net pas ingelogd en ken dus niet alle ontwikkelingen van de laatste 2 dagen maar ik hoop dat het nog lang goed met je blijft gaan!
Ja, lang over gedaan, was een jaar of 10 geleden, maar wel wat jaartjes mee rondgelopen. Paniekaanvallen (heel vervelend, want geen idee hoe dat voelde totdat dat werd uitgelegd), en continu opletten.
Alles was/is kerngezond ( dus gewoon niks aan de hand) maar spiegiesch borrelde het door.
Wel stiekem een dingetje hoor, hou dat in de gaten.
Zeker man ,dat had ik vanmiddag al met gewoon op de wc zitten . Mag ik wel persen , klinkt een beetje raar maar echt wasr
Heel veel beterschap ā:adhesive_bandage: en sterkte toegewenst
Sterkte
Veel sterkte en vooral beterschap!
Hou je haaks, kerel!
Veel beterschap toegewenst!
Met de humor gaat het in ieder geval onverminderd de goede kant op. Nog even doorzetten
Sterkte. Hou je rustig en goed. Horloges zijn belangrijk maar je gezondheid is van onschatbare waarde.