NA maar deze wil je echt niet hebben 🤢 2e update bij 508

Dat is heel erg schrikken. Beterschap toegewenst Dan!

1 like

Veel beterschap!!

1 like

Heel veel beterschap. Sterkte met het herstel.

1 like

Sterke! Spoedig herstel gewenst :muscle:

1 like

Vet laat, maar alsnog beterschap @pasd

2 likes

spoedig herstel kerel

1 like

Zo Dan, dit had ik even helemaal gemist maar het lijkt de goede kant op te gaan? Ik wens je een goed en spoedig herstel!!

1 like

Net hartkatheterisatie gekregen en de aders zijn allemaal nagekeken . Dotteren en of stent was dus niet nodig . Er zit een kleine vernauwing in een zij ader . Echter is die ader zo klein dat deze onbelangrijk is . Bij gehele afsluiting van die ader zou ik het waarschijnlijk niet eens merken .
Beetje jammer alleen dat nu beide polsen geen horloge kunnen hebben :smirk:

Al met al heel goed nieuws en is het de bedoeling dat ik jullie hier nog jaren kan lastigvallen met NA’s en hier en daar wat horloge spam .
Nogmaals heel veel dank voor alle fijne berichten ,hier per pb en zelfs WhatsApp. :+1:

118 likes

Fijn om te horen en goed dat het zo afloopt voor je….nu goed herstellen en blijven posten :ok_hand:t2::muscle:t2:

2 likes

Betere berichten kun je niet krijgen lijkt me.
Neem er maar een lekkere krentenbol op.

2 likes

Top! Super nieuws!

1 like

Ik stel een vintage Buik horloge voor, Deze mooie Seiko kan voor je aanpassen past dan aan je broekriem als belt buckle. De kleine seiko hou ik zelf. :innocent: Beterschap

2 likes

Goed nieuws, nu rustig herstellen.
Trouwens best een modieuze Zebra strap die je om hebt :grin:

1 like

Goed om te horen, Dan! :+1: Nu snel weer verder herstellen!

1 like

Goede berichten Dan, fijn! Het voordeel is dat jouw mooie horloges straks weer helemaal nieuw voelen om de pols, na eventjes afkicken.

1 like

Nou, goed nieuws!
Nu herstellen met dit mooie weer

1 like

Wat fijn om dit te lezen! Lekker rustig herstellen nu met dit mooie weer! :smile:

1 like

Veel beterschap!

1 like

Veel beterschap!

1 like

We kijken er naar uit! :grin::+1:
Beterschap en snel weer een echte om de pols! :partying_face:

1 like