Dat is goed nieuws! Heel veel succes met het verdere herstel!
Das dus waarom je ook altijd een zakhorloge in de collectie moet hebben
Spoedig herstel Dan!
Blij om te horen Dan!
Sjeempie, dit topic had ik dus helemaal gemist. Hoe is het nu met je @pasd? Fijn dat het allemaal goed gekomen lijkt te zijn en dat je nog jaren hier kan (en ook wil :)) blijven vertoeven.
Beterschap!
Ja het gaat heel goed , gelukkig geen restverschijnselen over gehouden en voel mij weer als vanouds
Natuurlijk wel wat medicatie voor de rest van mijn leven en in september pas weer op controle.
Beterschap
De medicatie en de jaarlijkse controle zijn nu een vaste waarde geworden.
Gelukkig ook geen restverschijnselen aan overgehouden. Wel tot de ontdekking gekomen dat ik een heel vreemd hart heb. 2 afwijkingen die elk slecht bij 1 op de miljoen voorkomen maar nog niet samen werden gezien…
Pfff, maar wel op de juiste plaats
Die afwijking heb ik gelukkig niet , is blijkbaar ook heel zeldzaam.
Beterschap en pas goed op jezelf; spreek uit ruime ervaring
Bedankt, ik ben nu gelukkig weer een paar maanden verder. En merk dat het gelukkig wat dat betreft een heel stuk beter gaat.
Dat is heel goed om te lezen!!!
En zo heurt het zonder problemen op naar de 100
Pff heftig hoor! Sterkte!
Fijn dat het weer beter gaat!
Had dit draadje nog niet eerder gezien. Intense tijd achter de rug, zo te lezen. Fijn dat de gevolgschade minimaal is. Mogelijk dat het begrip tijd meer waarde voor je heeft gekregen. In dat geval lijkt me het niet meer dan logisch dat je die lijn doortrekt naar de kleine tijdaanduidertjes die we zo graag zoeken, vinden, kopen, dragen . Zonder gekheid: alle gezondheid & vitaliteit!
Beterschap! Ik hoop dat je weer snel op de been bent en verder alles goed gaat.
Ah, ik zie nu pas dat het een oud topic is. Evengoed het beste gewenst, hopelijk gaat het nu goed met je.