NA Meccaniche Veneziane Nereide GMT

Bandenwissel op F1 snelheid :muscle:

4 likes

Zo, Kickstarter !! Opa gaat met zijn tijd mee :ok_hand: :grinning: Mooie aanwinst en veel plezier ermee !

2 likes

Het was wel een zware bevalling dat KS traject :rofl:

Heb je wel alles gekregen zoals beloofd? Ik volg de soap al een tijdje op uhrforum en de eerste die hem daar binnen kreeg had de verkeerde bezel (geel rood) en geen extra straps gekregen. Uitiendelijk wordt dit volgens mij wel nagestuurd…

1 like

Alles correct ontvangen 4 banden… Ook nog een kortingsbon van 30% voor een eventuele aankoop. En die komt er zeker nog wel.

4 likes

Heel mooi , genieten nu !

1 like

Gaat lukken :joy:!

3 likes

Heel mooi, had mijn oog ook al eens op die Nereide laten vallen. En nu helemaal mooi met die extra banden. :+1:

1 like

Voor de fans hier, bij de (nog immer bitchende) Duitsers van Uhrforum kun je een NA Nereide GMT alweer overnemen. Ik ben daar nog niet eens lid, maar zou zelf sowieso niet extra betalen voor GMT functie. Hoe dan ook 630 piek.

Heel mooi!

1 like

Mooi ding!. Tzt wil ik ook een nereide, maat dat zal dan wel de basic versie worden die al langer beschikbaar is. Overigens vind ik de redentore in lichte kleuren ook fantastisch mooi. Wie weet komt er in het blauwe gedeelte nog eens een beschikbaar.

1 like

Molto bello!

1 like

Gaaf horloge :+1:

1 like

De Nereide is ook totaal vernieuwd en staat op de site tegen een speciale aanbiedingsprijs.

https://www.meccanicheveneziane.it/pages/nereide

Die zijn toch op de pols?

Maar: Leuk horloge. Uiteraard moeten we aan de Pepsi GMT II denken, maar de wijzerplaat is anders, de bezelvorm is anders, en al met al smoelt ie genoeg anders om geen recht op en neer hommage te zijn. Ik vind de wijzerplaat wel cool, maar weet niet zeker of ik hem druk vind. :slight_smile: En de zwarte band met rood stiksel zal beter staan, omdat ik (en sorry voor m’n OCD) het blauwe stiksel net niet bij de bezel vind passen.

Ik zou 'm zomaar kunnen kopen en op een tabaksbruine vintage met creme stiksel kunnen willen dragen, als ik het zo eens bekijk. Mooi mooi. Ook de wijzers zijn net geen cathedral, maar ook net geen stick, hij is fijn. De foto’s nog eens beter bekijkende valt de drukte ook mee.

Ook de achterkant is tof.

Veel plezier!

EDIT: Godsamme zeg. Zo’n REDENTORE Ƙ40MM - 1201013 - FORTE MARGHERA LIMITED EDITION zou er wel in gaan met z’n fumĆ© rode dial.

1 like

Mooi horloge. Ik ben meestal niet zo van de duikers op leer , maar dit is wel een uitzonderlijk mooie combinatie. Geniet er van.

1 like

Een GMT functie is onzinnig voor een duiker. Maar 200 m WR is wel een prettig idee. De bezel draait ivm de GMT functie 2 kanten op en heeft een 24 uurs schaal, dus ook onbruikbaar als duiker.

Ik moet de mijne nog krijgen.
Over de"duiker", als ik mij niet vergis is het een horloge voor piloten en niet bestemd voor duikers :wink:

1 like

Ik bedoel uiteraard de duikfunctie. Zowel datum, tweezijdig draaibare bezel. Schaalverdeling als GMT functie en de leren banden zijn zinloos voor een duikhorloge ( heb pakweg 432 duiken in mijn logboekje staan :joy:)

Mooi horologe en dito combinatie met de band. Van harte gefeliciteerd en veel plezier met deze NA.:ok_hand:

1 like