NA. Meistersinger Salthora

Hoe gaat dat in zijn werk? Je gaat kijken voor een nomos maar komt met heel wat anders naar buiten? Heb je dan een budget dat op mag aan een horloge en beslis je ter plekke? Ik ben vaak weken/maanden aan het zoeken en overwegen voor ik iets koop.

En het moet dan ook exact zijn wat ik wil. Bijvoorbeeld eerder dit jaar drie maanden gewacht tot er een Explorer II met een kast met lug holes en een band met vaste eindlinks te koop kwam… Ben ik nou zo autistisch of heb je misschien gewoon wat meer te besteden?

Deze is echt prachtig! Alleen jammer dat de uuraanduiding zwarte cijfers heeft. Ik had het mooier gevonden als deze dezelfde kleur had als de minuten.

Met de Nomos ben ik een aantal jaar (!) bezig geweest maar nooit gepast. Alleen gezien in brochure en etalage. Had altijd gedacht dat de Nomos mijn grail zou zijn.

Maar toen de Salthora tevoorschijn kwam, met blauwe wijzerplaat was dat liefde op t eerste gezicht. Meer als bij Nomos. Wellicht komt er ooit nog een Nomos maar weet nog niet wat ik nu wil, nog een dress erbij als een volgend horloge of ga ik toch eens voor wat anders.

Ben uiteindelijk voor deze gegaan omdat je meer bandenswap mogelijkheden hebt tov de blauwe wijzerplaat.

En wow wat een reacties van iedereen. Dank jullie wel :blush:

1 like