NA: Merkur aka Fang Zhen + de nieuwe Paars vandaag

Mooie aanwinst Ferry, geen paars maar zeker een toffe kleur!

1 like

Tuurlijk Friso, maar wilde dat ze het berichtje las en dat ze moet oppassen niet alles van mij te jatten :rofl:

1 like

Is ook onderweg Petro, alleen zorg ik er wel voor dat ik de foto’s maak :wink:

1 like

Heel leuk horloge! Ik kende het merk nog niet

1 like

Ja hè, nog steeds om de pols :joy:

2 likes

Mooi, gele plaat. Gefeliciteerd

1 like

Zalm kleur :wink:

Super kleurencombinaties :purple_heart::blue_heart::heart::yellow_heart::green_heart:🩵:white_heart:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Was even bang dat mijn merkur alweer een vierde eigenaar had gevonden :rofl:

Maar het is meer een soort konijn: er komen er vanzelf meer van, binnenkort alweer 3. :rofl:

Edit, toch nog even plaatje voor de sfeer.

4 likes

Vervolg NA, nu wel de paarse binnen. Verder alle specs hetzelfde als de zalmkleur, zit nog in de stickers, moet ik nog uitpakken. Dus even foto van Arjan geleend. Ga er geen nieuwe aparte NA van maken, beetje overbodig toch :wink:

Wel even zelf foto gemaakt in de etui van Merkur, anders ben ik die ook weer kwijt :grinning:

Pols van Arjen, eerst ff uitpakken. Is wel zo makkelijk :wink:

5 likes

Gefeliciteerd met uw NA. Zeer mooie horloge, geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie paarse NA Ferry

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst.

Volgens mij is dat mijn pols overigens :rofl:

1 like

Ik weet niet beter dan dat het de pols van Arjen is :wink:

Veel plezier ermee (beiden).

1 like

Mooi Ferry!:+1:t2:

1 like

Dat is toch de foto uit mijn bericht hier: NA: Merkur aka Fang Zhen + de nieuwe Paars vandaag - 29 van herman ?

Niet dat het belangrijk is. Gewoon genieten van het paarse gevaar uit het oosten.

Gefeliciteerd, @Assie62. Mooi horloge. Leuk. Ik moet wel zeggen dat ik verbaasd was dat @fredpanarai1 plots 36mm dress watches bestelt. Ik kan me goed herinneren dat hij aan de keukentafel zat te roepen dat klein grut bij hem nooit om de pols zou komen. :blush: Als jij ze inpikt had hij misschien toch een beetje gelijk.