NA met Slow Unpacking

Ik vind niks verkeerd aan de band. Andere meningen ?

De sluiting werkt bij mij niet vlot : bij lichte spanning op de band gaat de sluiting niet in 1 keer open.

Er is nogal wat kritiek op de bult. Ik ben gewoon aan horloges met een bult. Maar Citizen heeft hier de verkeerde keuze gemaakt. De bult is te klein om te vergroten. Daardoor moet je het horloge heel precies richten op je oog om de datum te kunnen aflezen.

De kroon vind ik dan toch mooi geplaatst (op 20,5 !!?), maar wat een onding. Opwinden kan niet vlot. De andere functies lukken nog net redelijk.

Een ander vervelend iets dat ik al lang niet meer heb ervaren bij een automaat : teveel speling op de minutenwijzer bij het instellen van het uur.

1 like

Nog even ter aanvulling : mijn Tsuyosa heeft ook een Russische behandeling gekregen.

Mooie kleur laat de zomer maar komen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst .

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Wauw! :star_struck:

1 like

Dank !

Doordat de kleur niet opdringerig is en meer geel dan oranje, vind ik de gedistingeerde kleur niet te fel voor de winter.

Les goûts et les couleurs, ça ne se discute pas :rainbow:

1 like

Super. Ik twijfel ook nog. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Te snel weggegeven. :joy:

Gefeliciteerd met de NA, erg mooi horloge en tof dat je 'm in deze kleur hebt weten te bemachtigen! Geniet ervan!

1 like

Twijfelen hoeft niet. Qua design vind ik deze beter dan de PRX die te strak is, net iets te groot is en minder mooi op mijn pols ligt. De lug-to-lug scheelt weinig maar samen met de compactere endlinks ligt de Tsuyosa eleganter op de pols. De verwijzingen naar Rolex vind ik stralend leuk.

Wel een vreemde keuze om het opschrift “CITIZEN” hoog te plaatsen en “AUTOMATIC” laag.

1 like

Mooie foto’s. Van harte!

1 like

Alweer DHL

Zin in nog een Slow Unpacking ?

Altijd, kan mij niet slow genoeg zijn…

1 like

Helaas, DHL bracht mij niks :nerd_face: