Ja ja, ik weet het haha. Maar 5 ATM is voor een horloge redelijk basic he. Niet dat ik ermee onder de douche ga. En duiken doe ik sowieso al niet.
@Waitlist010 en @Sixcoder
Even aan de maker gevraagd.
Het is gebaseerd op gletsjers. En de wijzerplaat is RVS en het “motief” is erin gegraveerd.
Het kan allemaal. Zolang je het maar net beleid doet. Ik ging met een Seiko 5 ( 3 ATM ) gewoon zwemmen. ( rustig baantjes trekken, daarna koud afdouchen ) maar zoals gezegd… met beleid.
Maar ik begrijp ook als iemand dit niet durft.
Normaal heb ik er niet zo’n moeite mee hoor. Maar als ik ga zwemmen dan heb ik mijn Squale in principe om en niet anders. Met mijn andere microbrands durf ik dat niet aan. Een van mijn Phoibos horloges uitgebreid onder de kraan afgespoeld met 100% gesloten kroon. Lichte condens in de kast. Is uiteindelijk na weken met kroon open in een bakje rijst wel goed gekomen. Maar wil niet de goden verzoeken met horloges als deze .
Veel draagplezier gewenst
Tof ding. Goeie maat ook. Kende ik niet. Enjoy!
Dat is correct, grote lompe knoffelpoten plus kleine toetsjes
Belgisch merk dat ik nog niet kende. Ga ik nakijken.
Veel plezier alvast met de NA!
Gaaf horloge. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Mooie! Gefeliciteerd!
Mooie NA , eindelijk een leuk Belgisch horloge
Leuke wijzerplaat!
Verrassende keuze Reinier, leuk
Nieuw merk voor mij. Gefeliciteerd.
Staat je goed
Ik moet eerlijk bekennen dat dit ook het enige Belgische merk is dat ik ken.
Hahaha, vond ik ook wel. Bedankt!
Kreeg van iemand in mijn vriendenkring al de opmerking dat ik deze zeker gekocht heb vanwege mijn voorliefde voor Grand Seiko, met hun wijzerplaten.
Er zijn er zo’n stuk of 20. Ressence is wereldberoemd En natuurlijk is Pontiac ook niet onbekend.
Gefeliciteerd met deze leuke uitvoering!
Is Pontiac Belgisch ja? Dat wist ik geeneens .
Gistermiddag en -avond het horloge gedragen. Enige minpuntje is de platte kast. De lugs lopen niet rond weg. Niet heel erg maar met die kleine polsjes van mij hangen de lugs ietsje over.
Goed om bij een volgende aankoop op te letten dus.
Positieve is de 38mm diameter. Ik ben er wel uit dat ik sowieso biet meer groter als 40mm wil maar nog liever een 38mm dus.