NA: Mido Multifort

Fraai horloge!

1 like

Ja mooi ding. Heb zelf de witte variant gehad en begrijp nu dat die via @Number4 ook bij jou is geweest. Dit is echt zoā€™n horloge dat gewoon niet te fotograferen is maar in werkelijkheid er geweldig mooi uitziet. Vooral dat reliĆ«f op de wijzerplaat, kun je naar blijven kijken. Ook de band vond ik van erg goede kwaliteit. Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi.

En exclusief :+1:

Groet van Midobro,

Cheers,

Elf.

1 like

De colt blijft nog even :laughing:

Jammer haha hou me aanbevolen! Geniet ook maar van deze Midoā€¦ook erg mooi :sweat_smile::+1:

1 like

Mooi ding, heb daar toen ook naar gekeken maar een witte wijzerplaat is het gewoon niet voor mij. Ik vind die grijze top!

1 like

Erg mooi, vooral die band/slauiting ziet er nice uit. niks lomp, maar heel strak, past perfect bij de wijzerplaat.

1 like

Gefeliciteerd, mooie klok.

1 like

Mooie klok. Heb een beetje een zwak voor Mido. Beetje ondergewaardeerd merk, terwijl ze mooie horloges maken. Ben nog steeds blij met mijn All Dial chrono met zeer mooi afgewerkte 7750.

2 likes

zowel de witte als de grijze kunnen me bekoren. Strakke mooie klokjes! Geniet ervan!

1 like

Ik heb ook de witte!
Heeft iemand van jullie deze al eens op een Witschi of andere horlogetimer geplaatst?
Is ongelofelijk.
Mijne is een vijftal jaren oud, en de amplitude is 352 (!!), beat error is 0,0 en dagelijkse afwijking is tussen -1 en +2 seconden. Dik binnen COSC normen, dus.
Ik bezat (en bezit) tientallen horloges met hetzelfde eta2824 caliber, maar dit zag ik nog nooit!
Opmerkelijke kwaliteit, dus!
Mvg
Luc