NA Mijn eerste luxe horloge!

Ja en ik merk wel dat gevoel ook veel doet. Je weet natuurlijk van binnen wel dat je met een “neppert” rond loopt.

Proficiat met de aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Geniet er van

1 like

:fire::fire::fire::fire: Gefeliciteerd met deze prachtige NA!

1 like

wat leuk! heel veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst, en wat voor één!

Veel plezier samen.

1 like

Prachtig horloge!:ok_hand: van harte gefeliciteerd!

1 like

Nice!

1 like

Gefeliciteerd! BB54 is een mooie verlichte keuze. Überhaupt zijn 37-39mm duikertjes erg fijn, en deze is nog lekker plat ook, met z’n retro styling.

Ik zag dat je de Astron niet als luxe interpreteert. Als halsstarrige Seiko verzamelaar negeer ik het bestaan van de Astron serie zelf al 15 jaar, omdat ik ze vaak groot en druk vind. Ook steekt het me een beetje dat ze niets met de 1969 Astron te maken hebben qua ontwerp of uurwerk filosofie.

Mijn vraag aan jou: Waarom zie jij je eigen Astron niet als luxe horloge? Ze zijn heel erg goed afgewerkt en niet bepaald entry-level. Ik ben nieuwsgierig.

2 likes

Gebeurd met je Tudor! :hugs:

1 like

Goede keus, veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Een prachtige aanwinst. Heel veel plezier ermee.

1 like

Ik denk dat ik met terugwerkende kracht mijn mening over de Astron moet herzien want het was echt een mooi afgewerkt horloge.

Mijn oordeel is vooral gebaseerd op de slechte ervaringen met band en sluiting. Band te dun en sluiting zonder micro adjust waardoor hij eigenlijk nooit lekker om de pols heeft gezeten. @Piede kan dit wel beamen :ok_hand:

Van de verdere geschiedenis van de Seiko Astron in het geheel had ik geen weet.

1 like

Zo waren die ooit, in gehamerd goud, of brushed, ik heb nog nooit een OG Astron vast mogen hebben. :slight_smile:

Aangezien ik ook nooit zo’n moderne Astron had, maar wel GS: Ook geen halve links?

Hoe dan ook gefeliciteerd met de BB54. Fijn formaatje, toch?

1 like

Nee het zijn allemaal dezelfde soort H vormige schakels.

1 like

Perfect! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de NA, prachtig die BB54.

Bizar om de gelijkenissen van de Cronos met de BB54 er zo naast te zien.

1 like

Klopt ja. Geen verstelling en enkel hele schakels. Je moet mazzel hebben met een goede pasvorm

1 like

Prachtig die BB, veel draagplezier toegewenst. :+1:

1 like