NA, mijn van der Gang is geland 🎉

Oe, heel fraai! Leuke reportage ook! Veel draagplezier :+1:

1 like

Poah, wat mooi weer. Jij hebt telkens weer opnieuw echt mooie en originele stukken. :ok_hand:

1 like

Super! Ben zelf half Fries en dan stijgt de (emotionele) waarde exponentieel bij zo’n master piece!

2 likes

Die ervaring heb ik niet, de diameter is 41 mm maar hij draagt iets groter door de vrijwel ontbrekende bezel en de kasthoogte valt mee. Het bolle saffier maakt hem wel wat hoger maar dat zie je eigenlijk niet. Misschien als vergelijk; ik heb bij een Omega PO van 40 mm met co-axial uurwerk een tonnetjes gevoel en dat is bij deze zeker niet het geval. Je kunt bij hen overigens alle modellen passen. :slightly_smiling_face:

Waar gewerkt wordt, is energie nodig. :muscle::grinning:

Zo heb ik het ook begrepen. :+1:

Ik kijk, zeker bij een NA, maar zelden naar de tijd, datum, etc. :blush::joy:

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en ik zal binnenkort een draadje aan het horloge zelf wijden, er valt meer dan voldoende over te vertellen. :ok_hand:

4 likes

Sjonge. Wat een beauty!

1 like

Leuk verhaal en een schitterend horloge! Veel plezier ervan!

1 like

Leuk verhaal en gaaf horloge. Bedankt voor het delen!

2 likes

Wow!! Wat cool zeg!! Dat is nog eens een horloge. :ok_hand:

1 like

Leuk verhaal om te lezen! Je noemt interessante details, goed foto-verhaal. Je mag vaker een NA schrijven :wink:

Ik heb op de een of andere manier een zwak voor dit horloge. Héél erg gaaf! Ik zou 'm een keer om de pols willen zien en misschien is dat net dat zetje dat ik nodig heb…

Kun je daar, zonder een concrete ‘bestelling’, een afspraak maken om ze te bekijken en te passen? Gaat natuurlijk ook om de beleving.

1 like

Knap! Mooi verhaal

1 like

Mooi man. Leuke rondleiding en ik ben onder de indruk van het horloge. Mooi om te zien dat dit in Nederland geproduceerd wordt :slight_smile:

1 like

… (geniet in stilte mee)…

3 likes

Ik denk dat het geen probleem is en zou ze even contacten. Ze hebben van alle modellen een exemplaar liggen om te kunnen passen en mocht je een horloge willen kopen, wordt deze speciaal voor jou geproduceerd en kun je een bijv. ook persoonlijke inscriptie in de rotor laten graveren.

1 like

Mooi verhaal, prachtig horloge :star_struck:

1 like

Wat een leuk verhaal… veel plezier met je horloge :slight_smile:

1 like

Leuke rapportage van je excursie naar Dokkum. En een prachtig horloge!

1 like

Fabeltastisch horloge van “Nederlandsche” bodem.

1 like

Erg leuk verhaal en man, wat een machtig mooi horloge!

1 like

Mooi hoor!
Bedankt voor het verhaal, de fotoos en natuurlijk: geniet ze!
Mijn lijfspreuk: Tanoshii!!

2 likes

Van harte proficiat met deze mooie aanwinst.

En dank voor het leuke verslag voorzien van de nodige foto’s :ok_hand:

:champagne:

1 like