NA: MM200 Great Blue Hole (Seiko SPB083j1)

Te gek! Congratz met de nieuwe aankoop.

Ik heb er toevallig net zelf na lichte dwang van mijn wederhelft ook eentje gepast want ze vond hem erg mooi en ik ben er een klein beetje verliefd op geworden na het passen… Wat draagt hij klein en plat voor die afmetingen! Super mooie afwerking ook.

2 likes

Mijn groene doet hetzelfde, tussen +4 en +6 sec per dag, netjes vind ik

1 like

Als je wederhelft lichte dwang toepast moet je je daar in dit geval volledig aan overgeven.
Wijze wederhelft! :+1:

2 likes

Hahahaha ja je hebt helemaal gelijk, en zij ook!

Mijn vriendin vindt mijn SPB105 by far het mooiste horloge dat ze kent, mijn Sub vindt ze maar saai.

Toen ik haar de blauwe MM200 liet zien zei ze zelfs dat die net zo mooi was, mooi voor ernaast…dat is toch een soort van koopsignaal? :thinking::joy:

2 likes

Fel groen licht lijkt mij…:sunglasses:

2 likes

Bedankt voor de review. Ik heb 'm zelf ook gisteren ook 2e hands (praktisch ongedragen) gekocht via Chrono24 voor een wel héél mooi prijsje. Ik moet zeggen dat ik deze schoonheid op de meegeleverde blauwe siliconen band uitzonderlijk mooi vind. En het blauw van de wijzerplaat is het mooiste-, diepste blauw dat ik tot nu toe ooit heb gezien op een horloge.

Hij gaat mijn zwaar gemodde SKX009J vervangen omdat ik het blauw van dat horloge te donker vind en het eigenlijk in 99% van de gevallen niet te onderscheiden is van zwart. De MM200 BBH is echt een enorme eye catcher in dat opzicht.

Veel draagplezier, maar dat zal wel goed komen gok ik. :wink:

2 likes

Goede keuze, qua kastcorm, afwerking en de schitterende wijzerplaat. Is gewoon een heel fijn horloge. Jij ook veel draagplezier.

1 like