Even ter vergelijking, dit is de SPB185J1.
Door de bezel doet hij me denken aan de Tudor Black Bay Steel. Zou ze beide ongezien durven kopen
Ben niet zo vertrouwd met deze horloges. Maar wel een mooie vergelijking! De nieuwe zou zeker ook mijn voorkeur genieten. Zowel het formaat als de vorm van de kast!
Proficiat , geniet ervan
Vind de 185 mooier door de stalen bezel…
Ben zelf heel bewust voor de blauwe wijzerplaat gegaan. Is echt gaaf!
Op WUS staat een fotosopje waarbij de stalen duikring is gesjopt op de 187 en andersom: Klik.
Ik ben blij met de incoming NA, niks meer aan veranderen!
BTW, omdat het hier ook over ‘de ouwe’ gaat, dat is ook in alle kleurstellingen een heel fijn horloge. Waar voor 't geld! Doet Seiko goed.
Vooral de stickers op de band zijn erg mooi!
Dat is me toch een mooi horloge… gehad, maar verkocht omdat ie te dik was…(net als alle andere BB’s) zo zonde!
Als de 58 nou eens kwam met steel bezel…
Iets met sticker fetisj?
Van harte
Twee toppers…
En wéér limited…
Prachtig. Zowel de twilight als de nieuwe. Zit net naar de derde foto te kijken lijkt inderdaad keramisch maar zoals hierboven al gepost melden sommige sites aluminium. Is hij echt keramisch?
Nee. Zit wel een ‘glossy’ coating op, waardoor het er wel op lijkt.
Thx!
Heel mooi. De scherpere lijnen van de kast, en hij lijkt meer diepte te hebben op de wijzerplaat. Het eerdere model kon me nooit zo bekoren, maar deze zeker wel!
Zijn de cijfers en markeringen in de bezel iets verdiept? In sommige foto’s lijkt het wel, en sommige foto’s niet zo te zijn…