Grappig die knipperende seconds aanduiding!
Ik had het nog nooit gezien, heel apart!
Ik draag hem nu dus een halve dag en ik merk dat die stip toch telkens je aandacht trektā¦
Mooie en bijzondere klok, ik kan me voorstellen dat je steeds naar die rode stip kijktā¦
Daar kan ik me iets bij voorstellenā¦
Ik zou er ook naar blijven kijkenā¦
Als je tegen een boom knalt zou ik maar tegen de politie zeggen dat je op Facebook zat te kijken, dat is makkelijker uit te leggen
Heel mooie aanwinst dit is toch het leuke aan dit forum, weer iets gezien waarvan ik zelfs niet wist dat het bestaat :-). bedankt voor het delen.
Ik heb hier in een lade een sloopwerk liggen met dit caliber.
Zeker 20 jaar geleden gesloopt voor onderdelen, stom hƩ.
Ik zou hem dan snel verkopen als ik jou was,
levensgevaarlijk zo, daarbij op rommelmarkten zullen ze je dan ook gelijk herkennen en de prijs omhooggooien.
Ik ben op een rommelmarkt al eens herkend door een ander HF-lidā¦
āZeg ben jij niet die jongen van de poetsbeurt topics?ā
Helaas kom ik de laatste tijd minder toe aan rommelmarkten, maar goed het buitenseizoen komt er weer aan dus ik ga het zeker weer proberen.
Top⦠maar gewoon eens kijken wat ze met de prijzen doen zodra ze je herkennen
straks sta je met een Omega van eerst ⬠10,- in je handen,
je komt aanlopen met je knipperpols en vraagt om de beste prijs en dan maken ze er opeens ⬠1000,- van.
Zoān vaart zal het niet lopen maar als ik een vrijblijvende tip mag geven, ga niet met een loupe een horloge bekijken want dan gaat wel direct de prijs omhoog.
Proficiat Geert
Ik join de Mondia Top Second squad Geert!
Inmiddels mijn derde Mondia, de overige 2 heb ik geretourneerd vanwege defecten. En deze is perfect en veel goedkoper uitgevallen.
Dat is ook wel een hele fraaie. Nu hoef ik me eindelijk niet meer zo eenzaam te voelenā¦
Ik ben zelf nu bezig met een andere ook tamelijk onzinnige complicatie, nu hopen dat de eBay goden mij dit succes gunnenā¦
Gaat het om een Gruen compilatie zoals je al eerder wilde?