NA: Movember edition

@Master_Fan Sterkte man! Irritant om zo lang te moeten liggen. Maar die snor kan evt wel komen. Gewoon niet (laten) scheren :wink:

En ja, weleens wat gewonnen hoor. Nu voor het eerst sinds jaren weer wedstrijden met nieuwe partner en nieuwe klasse. Afgelopen 2 wedstrijden 2e en 4e plek. Bevestiging dat we de goede klasse hebben gekozen :slight_smile: Was erg lastig in te schatten na zo lang stil gestaan te hebben.

1 like

Man je staat hier met heel je hebben en houwen op internet, adres, telefoonnr en heel de santekliek. Haal dat weg joh.

2 likes

Was dit nou? MOvember he, alleen de snor hoort er te zijn :stuck_out_tongue:

Baard mag niet? :hushed:

Hier ook een Movember editie…succes morgen!

3 likes

Movember is een samentrekking van mo (moustache) en november eh :wink:

2 likes

Laat maar wel staan tot decembeard… Voor testikelkanker

Mag ik even rustig kwaad worden? :joy:

Oef, strekte!
Het lijkt aan te slaan lees ik dus ik hoop op een goed herstel voor je.

1 like

Waarschijnlijk met nog een wapenstok in een donker kanaaltje :joy::+1::+1:

Sterkte

Heel veel sterkte en ik hoop, dat je uiteindelijk het helemaal gaat trekken!

1 like

Haha, helaas. Met 3 kids onder de 6 kom ik doordeweeks dagelijks in de basisschool… Maar mijn dochter vond dat ie er af moest (4 jaar): ā€œPapa, ben je soms Duits?ā€ :de:

Nee, geintje… Dat zei ze niet. Ze vroeg me wanneer ik een gouden Rolex ging kopen… En dat was genoeg teken dat ie eraf moest

8 likes

Je dochter van maximaal 6 jaar oud ? Serieus ? Hilarisch haha

Sterkte !

$_84

1 like

Briljant dit. Het had zo maar een typetje van Ronald Goedemondt kunnen zijn. Deze man moet niet tuuteren. Dat ish geen grote blij! :slight_smile:

Kroket, met smarties er in, en stukje plafond. Ish door moeder gemaakt.

1 like

Zoiets had ik laatst ook. Zoontje van een goede vriend is 7. Hij vroeg of ik even m’n Rolex wilde laten zien aan hem. :sweat_smile: ā€œsorry knul, ik heb hem verkochtā€. M’n maat (heeft niks met horloges) en ik keken elkaar aan :face_with_raised_eyebrow::sweat_smile:

1 like

Veel sterkte

1 like

#master-fan, heel veel sterkte

1 like

Sterkte!

1 like