NA Niet crazy wel kleurrijk

Gaaf horloge. Op de een of andere manier heb ik liever 1 kleur bandje. Ik zou bij deze beide groen willen :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig en gefeliciteerd, absoluut mijn kop thee!

1 like

Gaaf horloge buiten de gebaande paden! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Ik ben wel te vinden voor wat kleur maar deze moet je echt wel durven dragen. Veel plezier gewenst :+1:

1 like

Gaaf horloge, keer wat anders. Gefeliciteerd met deze aanwinst en geniet ervan

1 like

Fantastisch, proficiat

1 like

Gefeliciteerd met jullie NA. Deze FM is best wel iconisch en een echt statement in 2001 toen het voor het eerst werd geïntroduceerd. Ik weet dat nog wel.

1 like

Ik aan de slobkousen van Pippi Langkous gezien het horlogebandje :orange_square::green_square:

7 likes

Ik vind dit echt een prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze mooie aankoop.

1 like

Dankjewel! Draagt ook heel comfortabel

Hahaha ik houd wel van twee kleurtjes

1 like

Dat geloof ik. Ik heb zelf een Conquistador Sahara en een King van Franck Muller. Beide dragen inderdaad zeer comfortabel; de Sahara voel je zelfs nauwelijks.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA, spraakmakend horloge! Veel draagplezier

3 likes

Leuk om te lezen dat er toch stiekem veel FM liefhebbers zijn of het kunnen waarderend. Voor mij best een verrassing

3 likes

Hij is cool. Veel plezier er mee!

1 like

Coole aankoop hoor! Gefeliciteerd! Niet alledaags, maar zeker als je wat meer hebt om mee af te wisselen, dan snap ik hem wel. Is de achterkant nog de moeite waard? Of closed caseback?

1 like

Gefeliciteerd met deze kleurrijke NA :partying_face:

1 like

Ik vind hem leuk :slight_smile:

Hou ervan als mensen een statement maken met iets vrolijk!

1 like

Helaas een closed caseback. Al zijn de uurwerken ook niet bijzonder mooi afgewerkt.

Kleurrijk horloge, veel draagplezier.

1 like