Gaaf horloge. Op de een of andere manier heb ik liever 1 kleur bandje. Ik zou bij deze beide groen willen
Prachtig en gefeliciteerd, absoluut mijn kop thee!
Gaaf horloge buiten de gebaande paden! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van.
Ik ben wel te vinden voor wat kleur maar deze moet je echt wel durven dragen. Veel plezier gewenst
Gaaf horloge, keer wat anders. Gefeliciteerd met deze aanwinst en geniet ervan
Fantastisch, proficiat
Gefeliciteerd met jullie NA. Deze FM is best wel iconisch en een echt statement in 2001 toen het voor het eerst werd geïntroduceerd. Ik weet dat nog wel.
Ik vind dit echt een prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze mooie aankoop.
Dankjewel! Draagt ook heel comfortabel
Hahaha ik houd wel van twee kleurtjes
Dat geloof ik. Ik heb zelf een Conquistador Sahara en een King van Franck Muller. Beide dragen inderdaad zeer comfortabel; de Sahara voel je zelfs nauwelijks.
Gefeliciteerd met deze NA, spraakmakend horloge! Veel draagplezier
Leuk om te lezen dat er toch stiekem veel FM liefhebbers zijn of het kunnen waarderend. Voor mij best een verrassing
Hij is cool. Veel plezier er mee!
Coole aankoop hoor! Gefeliciteerd! Niet alledaags, maar zeker als je wat meer hebt om mee af te wisselen, dan snap ik hem wel. Is de achterkant nog de moeite waard? Of closed caseback?
Gefeliciteerd met deze kleurrijke NA
Ik vind hem leuk
Hou ervan als mensen een statement maken met iets vrolijk!
Helaas een closed caseback. Al zijn de uurwerken ook niet bijzonder mooi afgewerkt.
Kleurrijk horloge, veel draagplezier.