![]()
![]()
![]()
Wat een plaatje is het. Gaaf hoor ![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een plaatje is het. Gaaf hoor ![]()
Hele mooie KS gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Thanks allemaal. ![]()
Momenteel krijgt hij even weinig polstijd. Binnenkort ook maar eens goede foto’s van maken, want dat verdient hij wel.
Zeer fraai horloge en mooi dun. Maar is de wijzerplaat nu donkerblauw (eerste foto’s) of donkerbruin?
Thanks man. Die is bruin.
Ik lees dit nu pas goed. Mijn verontschuldiging!
Mijn omschrijving klopte sowieso niet, las ik nu. Ik wilde omschrijven dat het 6L uurwerk een lichtere variant was van de 8L. Ik schreef echter dat de 6L in lichtere vorm gebruikt werd in GS. Maar zoals ik het nu lees is het ook niet afgeleid van de 8L. ![]()
Overigens zijn er wat ehhh… bijzondere ontwikkelingen geweest met deze nieuwe aanwinst.
Ik heb dat hier niet eerder benoemd omdat probleempjes nu eenmaal voor kunnen komen, ook bij een geheel nieuw horloge als deze.
Afgelopen weken was ik dan ook in afwachting van de reactie van Seiko Nederland om te zien hoe zij om zouden gaan met het probleem. Inmiddels is daar een reactie op gekomen en blijken Seiko NL en ik niet geheel op één lijn te liggen… Mijn verwachtingen over de service verlenging en de kwaliteit van deze officieel € 3200 kostende King Seiko en het 6L loopwerk liggen ook niet op één lijn.
Vandaag ook meteen mijn reactie gestuurd. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen, maar wees gerust… ik zal er uitgebreid verslag van gaan doen. We zijn hier tenslotte om elkaar te helpen en te behoeden van mogelijke problemen.
Mooie wijzerplaat, veel plezier met je NA!
Absoluut een prachtige plaat! ![]()
Zodra ik hem terug krijg van Seiko Nederland (en hij werkt weer) hoop ik er weer van te kunnen genieten.
Hopelijk raakt het probleem toch naar behoren opgelost!
Ik heb op dit moment wel het vertrouwen dat we het eens gaan worden. Het zijn vast geen onredelijke mensen/organisatie.
Mooi horloge en schitterende foto’s.
Hopelijk kan je er binnenkort weer van genieten.
Proficiat! Ik zie geen troubles, enkel een mooi horloge.
Edit: er staan precies wat troubles verder in dit topic, eens dieper graven…
Vervelend dat je er gedonder mee hebt. Klein mazzeltje dat je deze dan uiteindelijk toch nieuw hebt gekocht, misschien net wat makkelijker met garantie, en -ff afhankelijk van het manko- geen bijsmaak van deal met de verkoper. Hopelijk wordt alles naar je zin geregeld en kan je zonder gedoe weer van die knapperd genieten ![]()
Dank u dank u! Het is inderdaad een super mooi horloge.
Ik hoop deze week meer te horen over de afwikkeling.
Klopt. Ik heb er nog weinig over verteld hier. Een onverwachte gebeurtenis en een nog minder verwachte reactie. Maar goed, we zijn nog in gesprek dus ik kijk even aan hoe het zich verder ontwikkeld.
Tja, dat was ook mijn gedachte toen ik met het probleempje geconfronteerd werd, echter is de afwikkeling niet zonder slag of stoot. Het gaat dan om Seiko NL, niet zozeer de verkoper (de officiële outlet store in Roermond, wat onderdeel is van dezelfde groep). Maar we gaan zien hoe het af gaat lopen.
Ik hou het nog even op een spraakverwarring en ik blijf voorlopig nog even positief.
Gisteren (zondag) werd ik vroeg in de ochtend gebeld door de dame die volgens mij verantwoordelijk is voor de Outlet Store. Ze nam het in ieder geval heel serieus op, had mijn mailwisselingen gelezen en wilde hier mee aan de slag gaan voor mij.
Vandaag werd ik opnieuw door haar gebeld met het verlossende nieuws dat het probleem waar ik tegenaan liep, geheel kosteloos verholpen zou worden. Daar leek het in eerste instantie niet op, maar gelukkig hebben zij dit goed opgepakt en heeft ze het voor mij geregeld.
Al met al blij met het horloge en blij met de servicegerichtheid van de Seiko Outlet Store in Roermond.
![]()
Schitterende wijzerplaat. Veel draagplezier!
Gaat lukken! ![]()
Prachtig
veel plezier er mee