Ja, maar die heb ik al
Met of zonder saffier ik vind het een vet horloge
Nice! Toch maar eens aanschaffen. De PADI duurt nog ff, dus moet de honger tussentijds maar gestild wordenš
Mooi hoor.
Er staat er nog eentje op marktplaats⦠Kerel is te lui om hem hier neer te zetten volgens mij
Dus @cash @James_T_Kirkā¦
Welke kleurstelling? Kan 'm zo 123 niet vinden op MP. Linkje?
Ik heb geen ervaring met het verschil in hardheid tussen hardlex en saffier. Wel vind ik gebold saffiedlr met een blauw AR coating mooi staan
Ik vind dat bolle saffier niet mooi.
Maar daās persoonlijk.
Het werkt ook een beetje als vergrootglas.
Terwijl het originele Hardlex facet geslepen is aan de rand
wat bij bepaalde lichtval een mooi regenboogje tevoorschijn tovert.
Grt,
Veel plezier met je NA!
Turtleās vind ik nou ook echt mooie Seiko divers, terwijl ik dat bij een Tuna(die toch ook vrij populair zijn hier) nou echt totaal niet kan zeggen ;).
Ga je hem trouwens dragen op rubber of toch swappen?
Is dit nou een quasi-uitnodiging om hem bij jou te komen passen? Die fles Kwak is zeker alweer op?
Trap ik mooi niet in!
Hahaha de mijne heeft Ron nu
Swappen. Komt ook staal op.
De fles Kwak is al lang op. Ik zit nu aan de Raki in Albaniƫ.
Ah ja Raki, na op een grieks zonnig en verdwaald terras ooit kennis mee gemaakt, nadat de ober mij verkeerd verstond(Engels wat is dat?) en het te warm was om uit te leggen dat 17 jarige ik het maar een wijvendrankje vond.
Maar potverdikkie lekker met warm weer, Proost, geniet ervan!
On topic: @Thijs_Kremers
Gelukkig, ik vind het rubber toch wel wat minder
Deze wil ik ook aan mijn collectie toevoegen.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Thijs!
Maan nu doet dit topic me weer twijfelen aangaande de keuze tussen Robās dubbelgebold saffier dat een leuk effect geeft of het originele hardlex voor de padi. Ik heb er eigenlijk ook alleen goede ervaringen mee met dat hardlex, dat toch als minder exotisch aanzien wordt dan saffier. Twijfels, twijfelsā¦
ik heb een skx009 voorzien van saffier van Rob, dubbledomed. Ik vind dit saffier erg reflecteren. Net een spiegel. Ik neem in ieder geval geen saffier meer.Gewoon origineel houden.
Waarvan akte! Zelfs een Heer gaat onverwacht, doch subiet door de knieen voor een Tuna. Als u naar Joost een persoonlijk briefje schrijft, wordt een (Achterhoekse) bezichtiging overwogen, op voorwaarde van een passende tegenprestatie (Biertje van Jodokus Kwak )
Mooie aanwinst.