NA: Nomos Ahoi Neomatik Atlantik

Mooie aanwinst, chapeau!

1 like

Proficiat, deze is prachtig. De oranje accenten geven hem iets speciaal en passen helemaal in het plaatje!
Veel plezier ermee!

1 like

Wauw, wat een strak ding zeg! Ik had dit model nog nooit en profil gezien, alleen maar plaatjes van de voorkant. Vanaf de zijkant zie je pas hoe onderscheidend deze is. Erg mooie keuze. :thumbsup:

1 like

sehr schön!!

1 like

Nomos is echt een top merk, veel draagplezier!

1 like

que?

Prachtig exemplaar trouwens.

:thumbsup:

1 like

Dit blijft toch echt een mooie verschijning. Bij het verschijnen van deze kast was er destijds veel om te doen, maar ik vond hem toen al mooi.

Veel draagplezier!!

ps. Waar blijft die wrist-shot. :wink:

2 likes

Mooie klok maar ‘boterig blauw’ ga je toch moeten uitleggen want in België is boter geel :smile:

(Dt-vaudt stelt me wat teleur btw :wink: )

2 likes

Nee, ik zit nog te azen op één van de Shell Cordovan banden van Nomos, maar m’n budget is even op deze maand. :slight_smile: Verder zijn al m’n horloges 20mm, en deze is 18mm breed, dus ik heb even geen andere banden. Alleen een legergroen Natootje, maar dat wil ik je niet aandoen.

Waar dan? Mis ik het nu? Het is m’n dag niet he, met de rugpijn en de ouwe-lullen gang die daarmee gepaard gaat.

Zie onder. Het forum kneep me even af.

Boter is geel. Maar ook zacht. Het krijgt in bepaald licht een wat romige/zachte/boterige blauwe gloed. Het is moeilijk te beschrijven (of fotograferen) maar enorm cool. :slight_smile: Zeker met die oranje secondenwijzer er bij. En die beige nummers… Kleur kunnen ze wel, bij de Nomos.

1 like

Het lijkt er op alsof de forum-problemen opgelost zijn. Hier dan de voortzetting van het verhaal. :slight_smile:

De band is natuurlijk de soepele, donkerblauwe stoffen band. Ik moet nog een 18mm cordovan scoren, maar dit doet het voor het moment goed:

Met de nieuwe versie die een enkele keeper heeft, en de winged clasp zoals ze 'm bij Nomos noemen:

Op de pols doet ie het vanwege de grote wijzerplaat en vrijwel afwezige bezel erg goed:

Ook in de zon:

Kortom, ik ben hier erg, erg blij mee.

22 likes

Daar is ie :wink:

Pracht horloge Chris, een ware topper. :+1:

1 like

@Zeemeester , moet dat nou :see_no_evil:

Prachtige Nomos @Fate_Amenable_To_Change , de maat is echt perfect zo.
Enjoy!

1 like

Prachtige aanwinst. Veel polsplezier toegewenst.:+1:

1 like

Mooie Nomos, wist niet dat dit bestond in 20 bar.
Geniet van de nieuwe aanwinst, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Jemig wat een gave aanwinst en dito foto’s.

1 like

‘Word je begroet’ :slight_smile:

Citeren werkt nog steeds niet op Android, dus ik ben even lui en zeg het maar zo…

1 like

Ben normaliter geen Nomos-liefhebber maar voor deze maak ik een dikke uitzondering. :+1:

1 like

Echt heel erg gaaf deze​:+1::+1::+1:
Gefeliciteerd met deze topper!

1 like

Mooi! Zo Nomos en toch ook weer niet. Strak werk!

1 like

Ja, deze is het helemaal. Gefeliciteerd.

1 like