Erg mooi!
Heerlijke aanwinst!
Zeker, bevalt prima.
Mooi hoor, met die subtiele verschillende kleuren voor diverse cijfers, letters en wijzers.
Grt. Marco
Specifiek van de Tangente of van Nomos in het algemeen? De lugs van de Orion of Minimatik zijn namelijk niet te vergelijken met die van de Tangente. Wat ze wel gemeen hebben is dat ze allemaal relatief lang zijn, afgezien van de lugs van de Metro dan maar dat is een verhaal apart.
hij is waanzinnig mooi, ik heb hem vrijdag (biertje met @hamari) even in het echt mogen bewonderen… nog mooier dan op de foto’s
herkenbaar verhaal trouwens, ik liet de Bauhauscijferwijzerplaten ook altijd links liggen en staarde mij blind op Orion en Club
Goedemorgen,
Heel mooi! Nog altijd plezier van?
Heb de blauwe nu ‘op het oog’
Maar in mijn omgeving niet zomaar een AD met Nomos, dus ik stel mijn vraag maar…
Op de foto’s kan ik niet goed zien of de indexen opgelegd zijn, of geprint of zo iets. Zou dat graag even helder hebben.
Bestellen kan, maar om dat te zien vind ik het wel een grote uitgave😎
Alvast bedankt,
Groetjes,
Rudi
Topic van 8 jaar oud
Indexen zijn vrij duidelijk geprint.
Die Tangente is allang verkocht, ik herinner me het verkooptopic. Maar een Tangente is altijd top, absoluut een aanrader!
Deze? Duidelijk geprinte en dat past ook bij het ontwerp. De wijzers zullen minder afleesbaar zijn dan de witte variant. Het is maar of je dat belangrijk vindt
Prachtig horloge
Mooi. Veel draagplezier.