NA: NOS Citizen Marinaut

Heel mooi horloge, maar moet op titanium armband imo, nato is vreselijk.

2 likes

Dat zou idd mooi zijn, maar icm mijn afwijking - niet te los en niet te strak - heel lastig. Reden waarom ik mijn Peter Blake op een MN draag… Iedere gek zn gebrek :grimacing:

Oh, houd ook niet van te strak/te los, over het algemeen prima te regelen met armbanden en leer…:relieved:

1 like

Leer gaat nog wel met extra gaatje, staal/titanium ontbreekt het vaak aan een goede micro verstelling, soms zit dat er helemaal niet op! Overigens ligt het ook aan mijzelf, heb veel verschil in polsdikte ‘s morgens/‘s avonds…

Heb wel een paar rachet clasps gehad waar ik eerst enthousiast over was, maar dat is een beetje weggezakt doordat ze vaak erg lomp zijn :confused:

Die op de rubberband van de Oris Aquis bv is erg slank en praktisch, maar die heb ik niet :face_with_hand_over_mouth:

Gefeliciteerd en veel plezier op het HF!

1 like

Ziet er mooi uit, veel plezier ermee gewenst!

1 like

Thnx!

Dank je!

Erggggg mooi! Citizen is gewoon een tof merk!

Maar je bent er blij mee begrijp ik :sweat_smile: En dat is wat telt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Thnx!

Dit is mijn eerste Citizen en ben direct van mening dat dit merk ondergewaardeerd wordt. De afwerking is fabelachtig mooi - ook onder een loep - en de techniek beproefd en geweldig! Prijs/kwaliteit? 10+!

1 like

Bedenk me dat een Artem strap misschien nog wel mooi staat…

1 like

Idd mooi, maar in verhouding wel prijzig voor dit horloge :wink:

1 like

Gewoon iets heel moois van maken… sorry; Nog mooier :grin:

Ik heb stiekem een hele leuke citizen op het oog. Kost € 139,00… als je daar een bandje op knalt van (ja ik weet :exploding_head: ) Molequin :sunglasses:

En het idee heb ik, zeg ik eerlijk, van Worn and Wound gejat…

1 like

Mooie ook, welke variant wordt het dan?

1 like

Deze met de stalen band…

Maar het uitzoeken, online, van een leren band vindt ik lastig! Ik ben van kijken met de handjes :laughing:

1 like

Mooi met die goudkleurige accenten :ok_hand:t2:

Ja, online gaat eigenlijk niet met leren banden, die moet je goed kunnen zien en idd voelen :grimacing: Koop regelmatig op hf, maar is eigenlijk altijd een gokje :wink:

1 like