Nu nog wat tekst en uitleg en je NA topic is compleet
Volgens mij heeft ie een artikel op fratello geschreven over dit model… even zoeken…
Het is hier HF hé
Dat kan wel een heel verhaal worden dan, misschien beter om dat op de website van OX of via reviews te lezen. Het horloge is van titanium (de gesp met micro-adjust/duikverlenging ook) met uiteraard saffierglas. Behalve tijd en datum heeft ie een apart instelbare (flyer) 24-uurs wijzer. Maar verder ben ik niet zo’n spec-n@#k$r dus afmetingen, type uurwerk - oh, premium Miyota® 9075 caliber lees ik net - enzo graag elders opzoeken mocht je daar in geïnteresseerd zijn. Op mijn 17,5-18 cm polszit ie in ieder geval erg prettig voor een dergelijke toolwatch/duikhorloge; dat is voor mij het enige wat telt.
Het opmerkelijkst is denk ik wel de ID+ tag (NFC) achter in het kast deksel. Dat kan OX ook veel beter uitleggen dan ik. Dus dat vind je hier: https://www.oceanixwatches.com/oceanix-id-emergency-data-system-information
Het is een bijzonder horloge En die kleuren kan ik wel waarderen! Geniet van dit buitenbeentje Gerard
Dank je!
Vet horloge. Veel plezier ermee.
Gedurfd ontwerp. Gefeliciteerd!
Whoa, wat een cool apparaat!
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!